Portsikkerhed...
Fra : Torben Brøndum

Dato : 21-07-03 08:01

Hej,

Har netop opsat en Linksys BFSX41 router/firewall på mit lille
hjemmenetværk, hvor jeg på alle maskiner også indtil nu har anvendt Norton
Internet Security 2003 - hvilket jeg dog fortsat vil.

Men for at teste, slog jeg NIS fra på min server og via Symantechs
hjemmeside lavede jeg et sikkerhedscheck - alt var som det skulle være. Men
en ting undrer mig:

Jeg har åbnet for port (forwardet) 1723 og 47 i forbindelse med PPTP til min
server. Men i sikkerhedschekket er port 1723 "Stealh". Hvorfor er den ikke
"åben" ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Michael U. Hove

Dato : 21-07-03 10:15

"Torben Brøndum" <Webmaster1@worldwide.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
min
> server. Men i sikkerhedschekket er port 1723 "Stealh". Hvorfor er den ikke

Aner det ikke, prøv i Linksys gruppen her:

http://www.dslreports.com/forum/equip,16

mvh
/michael