Fjern Unlock udbyder versus internet
Fra : Kasper

Dato : 20-07-03 14:22

Hejsa

Står i den situation at jeg skal låse en N6100 op før tid. Kan forstå at man
kan bestille koden genereret ved en af internetsiderne der tilbyder dette
for 50-100 kroner... og det samme kan jeg ved udbyderen (orange), dog her
for 500 kroner.

Hvad skal jeg gøre?
Hvis jeg bestillet koden på nettet - så vil det vel være den samme kode -
der er vel kun én der låser netop min telefon op (på baggrund af IMEI
nummeret?).
Men kan man risikere, at garantien forsvinder ? for i princippet er det vel
ikke et indgreb?

Gode input modtaget med kyshånd : )

v.h.
Kasper

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 20-07-03 16:08

Kasper wrote:
> [...]
> tilbyder dette for 50-100 kroner... og det samme kan jeg ved
> udbyderen (orange), dog her for 500 kroner.

Smut forbi www.gratisunlock.dk og gør det selv! Det er helt gratis :D -
Eventuelt kan du også smutte for www.hello.dk og hente et stykke SW, der
kan udregne din unlockkode. Dette er også gratis.

Mvh
Mandal

Fra : ***Runman.dk***

Dato : 20-07-03 16:18

Hej Kasper !
Det at du modtager en #pw+xxxxxxxxxxxxxxx+x# code fra en remote unlocker
betyder ikk noget for tlf'en , da det er den samme code du får fra Orange
(for 500,- eller efter 1/2 år)
send en mail og vi finder ud af noget !!

***Runman***

Fra : Kasper

Dato : 20-07-03 21:56

Tak til brian og runman og Willi......
nupser en gratis kode på gratisunlock og sparer den plovmand...

alletiders.... kyshånd uddelt :)