Pladevibrator - leje
Fra : Egon Svane

Dato : 19-07-03 19:14

Nogen der ved, hvor man kan leje en lille (50 kg.) pladevibrator.

Fra : Nielsen

Dato : 19-07-03 19:17

"Egon Svane" <buffy.svane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvor man kan leje en lille (50 kg.) pladevibrator.

Mon ikke silvan har, eller her
http://www.3hudlejning.dk/products/showlink.asp?CatID=26&parentID=7&subname=Stamper%20/%20Vibrationsmateriel&parentname=Vibrationsmateriel

Nielsen

Fra : Karsten Madsen

Dato : 19-07-03 19:57

Egon Svane wrote:
> Nogen der ved, hvor man kan leje en lille (50 kg.) pladevibrator.

Delpin i Sønderborg har en

Fra : Kathrine

Dato : 19-07-03 20:04

"Egon Svane" skrev:

> Nogen der ved, hvor man kan leje en lille (50 kg.) pladevibrator.

Hillerød Materieludlejning.

--
Kathrine
---

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 19-07-03 21:22

On Sat, 19 Jul 2003 20:14:23 +0200, "Egon Svane"
<buffy.svane@get2net.dk> wrote:

>Nogen der ved, hvor man kan leje en lille (50 kg.) pladevibrator.

Der er kommet flere gode forslag og jeg kunne da nemt diske op med et
par firmaer i Hjørring.

Men jeg ved ikke hvor i verden du befinder dig, såe .....

http://www.gartneriet.dk

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-07-03 10:08

"Egon Svane" <buffy.svane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvor man kan leje en lille (50 kg.) pladevibrator.

www.lejnu.dk så er det ligemeget hvor du befinder dig

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus