Dafnier
Fra : André Høstrup

Dato : 19-07-03 18:25

Hej, vil lige høre om der er nogen der kender nogen gode steder at fange
Dafnier
eller andet levende foder til deres fisk, bor i Rødovre så det skal ikke
være længere væk end man lige kan cykle derhen.

André Høstrup
ICQ#: 6402465
Current ICQ status:
( Home Tel#: +45 26 844 911
+ More ways to contact me

Fra : Morten B. Nielsen

Dato : 21-07-03 02:53

On Sat, 19 Jul 2003 19:24:59 +0200, "André Høstrup" <meg@cool.dk>
wrote:

> [...]
>eller andet levende foder til deres fisk, bor i Rødovre så det skal ikke
>være længere væk end man lige kan cykle derhen.

Kan nogen fortælle en ganske uvidende akvarieholder som mig, om det er
farligt at give sine fisk små levende ting fra haven; myrer,
edderkopper, etc? Det virker så oplagt, synes jeg, når man læser, at
fisk kan lide levende føde. Måske FOR oplagt? Skal føden være fra en
sø?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-03 10:20

Morten B. Nielsen wrote:
> [...]
> edderkopper, etc? Det virker så oplagt, synes jeg, når man læser, at
> fisk kan lide levende føde. Måske FOR oplagt? Skal føden være fra en

Næh - det er da helt fint, hvis de gider æde dem

I naturen æder de jo også alt, der falder ned i vandet.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : jabbe

Dato : 27-07-03 08:55

> [...]
> edderkopper, etc? Det virker så oplagt, synes jeg, når man læser, at
> fisk kan lide levende føde. Måske FOR oplagt? Skal føden være fra en

Jeg kender en der fodre med edderkopper...
Der har været meger diskution om det er nogen god ide da edderkopper
indeholder gift (deres kæber) men han har aldrig haft problemer med det
siger han...

--
J@bbe

530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm