MS Windows
briani 27239
XP pro fejl.
Fra : Søren Blom

Dato : 19-07-03 14:14

Når jeg lukker et program i MS Office XP, så får jeg en fejlboks med teksten
"Microsoft Visual Basic Compile error in hidden module: autoExec" så kan jeg
enten trykker ok eller help, trykker jeg help, så sker der intet, men på ok
så lukker boksen bare og alt virker åbenbart som det skal.

Installationen af både Windows XP og MS Office er helt ny, men ved ikke
rigtig hvor jeg skal søge fejlen, så nogen forslag?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 19-07-03 14:19

Søren Blom skrev:

> Når jeg lukker et program i MS Office XP, så får jeg en fejlboks
> med teksten "Microsoft Visual Basic Compile error in hidden
> module: autoExec"

Prøv: <http://support.microsoft.com/?kbid=314127>.

Madsen.

Fra : Søren Blom

Dato : 21-07-03 00:58

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev

> Prøv: <http://support.microsoft.com/?kbid=314127>.

1000 tak for hjælpen. Ved ikke lige hvad der skete, for jeg læste siden og
uden at have gjort noget andet, så forsvandt problemet, men nu virker det,
tak.