Bo Warming...
Fra : Carlsen

Dato : 16-07-03 08:14

Hej NG...

Er der ikke noget med at man kan gøre noget så man er fri for at kunne se
indlæg fra bestemte personer?

-LC

Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 16-07-03 08:52

Carlsen wrote:
> Er der ikke noget med at man kan gøre noget så man er fri for at kunne se
> indlæg fra bestemte personer?

Du kan lave et filter... Det afhænger af hvilken nyhedslæser du bruger.
Men er i øvrigt lidt OT (men det er BW jo også)

Med venlig hilsen Preben

Fra : Lars Stokholm

Dato : 16-07-03 09:02

In dk.videnskab, Carlsen wrote:

>Er der ikke noget med at man kan gøre noget så man er fri for at kunne se
>indlæg fra bestemte personer?

Det ser ud til at du bruger Outlook Express. I så fald bør du spørge i

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Martin

Dato : 16-07-03 10:22

Problemet med BW er at han sikkert er identisk med, "hamdér" spasser
forfatteren,
Og han skifter navn hele tiden, så han er lidt svær at slippe for....

jeg tror at han hedder "mosegård" eller sådan noget.....

MArtin

Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 16-07-03 10:22

Martin wrote:
> Problemet med BW er at han sikkert er identisk med, "hamdér" spasser
> forfatteren,

Det tror jeg nu ikke.

> Og han skifter navn hele tiden, så han er lidt svær at slippe for....

Jeg har sat min kill-filter op nu, og det virker fint nok...

Med venlig hilsen Preben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-07-03 10:25

Martin skrev:

>Problemet med BW er at han sikkert er identisk med, "hamdér" spasser
>forfatteren,

Nej.

--
Bertel

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-03 10:45

"Martin" <Maximus@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Og han skifter navn hele tiden, så han er lidt svær at slippe for....
>
> jeg tror at han hedder "mosegård" eller sådan noget.....

Jeg bladrede i en af Søren Mosegaards Gyldendal-udgivelser på biblioteket,
men har ellers intet med ham at gøre.

Jeg har aldrig skiftet navn - det er et af de mange punkter hvor Hans Hüttel
"OSS" er lodret usandt.

Til trods for at min computer-expert-nabo Arne Bolen har hjulpet Hans Hüttel
med alle oplysninger og er blevet takket derfor af Hans.

At Hans aldrig tør debat med mig, er symptomatisk. Den der lyver hvisker.
Den der lyver tør ikke debat. Hans tør sladre til storebror stat når han
som Islam-fan ser §266b-problem i min politiske debat. Hans sladrehankeri
førte til at jeg nu har plettet straffeattest.
Men videnskabelig jævnbyrdig dialog, tør han ikke, selvom vi begge er
cand.scienter.

Med venlig hilsen Bo Warming, gymnasielærer, 35861000
Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Claus Legarth Jensen

Dato : 17-07-03 13:28

Bo, man kan da ikke indgå i en videnskabelig dialog med dig. Du er jo
komplet USAGLIG i din argumentation, både videnskabeligt og politisk. Tror
du egentligt selv på dine IDIOTISKE teser, eller kan du bare godt lide at se
dit navn på tryk???
Hvilket gymnasium underviser du egentligt på, og hvilke fag underviser du
i???

mvh Claus Jensen

Fra : LR

Dato : 17-07-03 07:04

> jeg tror at han hedder "mosegård" eller sådan noget.....

Garanteret, og der har også huseret en quack på ing.dk's debatforum (jorden
går under pg.a. kvanteustabilitet i jordens indre, godt krydret med
mytologi). Jan Linus hed han vist.

Hvor kommer de fra?!

Mvh,

Lasse

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-07-03 00:41

In dk.videnskab, LR wrote:

>Hvor kommer de fra?!

Rummet. Der er slet ingen tvivl.

Fra : Niels L. Ellegaard

Dato : 16-07-03 10:23

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> writes:

> Er der ikke noget med at man kan gøre noget så man er fri for at kunne se
> indlæg fra bestemte personer?

Jeg har aldrig brugt Outlook express, men der er en beskrivelse i
dokumentet "Ofte stillede spoergsmaal om Bo Warming":

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Hvis du benytter dig af Outlook Express og du ligesom jeg er træt af
at se efter min mening ligegyldige indlæg fra Bo Warming, så gør
følgende: I Funktioner klikker du på Nyhedsgruppefiltre... På den
fremkomne dialogbox klikker du på "Tilføj" På den næste dialogbox
findes linien "Vis ikke meddelelser, der opfylder følgende kriterier:"
På linien, hvor der står "Fra" skriver du i feltet:
"bowarming@bigfoot.com" tryk så OK og gå ud.

Når du så næste gang kigger meddelelser igennem, vil han ikke længere
være der...

Det er muligt, at du skal fjerne markering af Filtrerede
medelelser. Den står under

Vis -> Aktuel visning

Held og lykke

Niels
--
Niels L Ellegaard http://dirac.ruc.dk/~gnalle/

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-03 12:31

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det ansés som dårlig netikette og ikke mindst ualmindelig dårlig
opførsel at oprette tråde med specifikke personnavne som emne. Hvis du
nu kryber ud af anonymitetens skjul, så skal jeg gerne oprette en tråd
eller to med dit fulde navn som emne. Så kan du jo se, om du bryder dig
om det.

[XFUT: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.

Fra : Dunk

Dato : 18-07-03 06:55

Det er bare udtryk for Jens Bruuns lyst til at gøre sig bemærket med
ubegavede kommentarer, at han skriver dette ævl.
Venligst
Dunk

Fra : Emil Fischer Peterse~

Dato : 02-09-03 00:24

Han er da også en mand der kan sætte mit pis i kog. Og det her ellers et ret
højt kogepunkt.

mvh Emil

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-03 06:42

"Emil Fischer Petersen" <duks@tdcadsl.dk> wrote in message
> Han er da også en mand der kan sætte mit pis i kog. Og det her ellers et
ret
> højt kogepunkt.

Du har måske et problem, der gør mig til en kærkommen syndebuk. Nogle elsker
at få deres pis i kog.

Hvis du ønsker problemet løst, så må du præcisere, hvordan noget giver dig
psykisk smerte.
Jeg vil da gerne lægge min stil om, hvis jeg forstår at noget ved den ikke
er konstruktivt, men du er nødt til at være præcis.

Fra : Katrine & Bo

Dato : 02-09-03 08:58