Problemer efter unlock - Wap opsætning
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 17-07-03 00:03

Hejsa,

Har unlocked en 3510i via gratisunlock.dk - og det fungerede sådan set fint.
Var låst til TDC, men der er nu sat et Debitel kort i.

Vi har dog lidt problemer omkring billedbeskeder og lignende, og jeg tror
det er WAP opsætningen, der er problemet.

Noget der har erfaringer herom??

vh
Michael

Fra : Willi Rouainia

Dato : 17-07-03 08:27

du skal sætte wappen op til debitels net......
--
Venlig Hilsen/Best Regards

Willi Rouainia
Unlock & Opdatering af Nokia

Fra : helloo.dk

Dato : 17-07-03 08:52

> [...]

> Vi har dog lidt problemer omkring billedbeskeder og lignende, og jeg tror
> det er WAP opsætningen, der er problemet.

Det nemmeste du kan gøre er at sende en SMS til 1231 og efter få sekunder
kommer der en opstilling af din wap. som du blot gemmer på din telefon.
Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : helloo.dk

Dato : 17-07-03 09:25

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Det nemmeste du kan gøre er at sende en SMS til 1231 og efter få sekunder
> kommer der en opstilling af din wap. som du blot gemmer på din telefon.
> Dan

Glemte at skrive at du skal skrive GSM i en SMS til 1231

Hilsen Dan