Når man kan lide frihed, takker man ikke
Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-03 15:53

Det gælder børn overfor forældre, og det gælder vedr Gud, at nu om dage vil
ingen føle sig i taknemlighedsgæld

"Sønner har altid en oprørsk lyst til at blive skuffet over det, som fædrene
var grebet af. Aldous Huxley

We have to hate our immediate predecessors to get free of their authority.
D. H. Lawrence

Psykiatri gør det muligt for os at rette vores fejl ved at erkende vores
egne forældres. Lawrence J. Peter

Børn foragter deres forældre, indtil de selv bliver fyrre, hvorpå de
pludselig bliver ligesom forældrene - så systemet bevares. Quentin
Crewe

Children begin by loving their parents. After a time they judge
them, Rarely, if ever do they forgive them. Oscar Wilde

The persons hardest to convince they're at the retirement age are children
at bedtime. Shannon Fife

There never was child so lovely but his mother was glad to get
him asleep. Emerson

Da jeg var 14 fandt jeg min far uvidende og kunne ikke holde ham ud - men da
jeg blev 21 blev jeg forbløffet over så meget han havde lært på de 7 år.
Mark Twain

Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000, fax: 3586 1001