printe ud knap
Fra : Gacer Spif

Dato : 02-04-01 15:20

Hejsa
Kan man på en hjemmeside lave en knap, som printer et billed ud? Jeg har
nogle thumnails, og ønsker nu under hvert at placere en lille tekst der
siger "klik her for at printe billedet ud". Man må ikke blive dirigeret
videre til en anden side, eller der må ikke åbnes et nyt browservindue, men
den almindelige printdialogboks må godt komme frem.

/HHæHæ

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-04-01 17:52

Hvis det kun er billedet der skal printes er du nødt til at åbne det i
et separat vindue og printe dette.
Dette kan ikke gøres med HTML så hører ikke hjemme her men i
clientside.