MS Windows
briani 27239
2 netkort i winXP maskine, men...?
Fra : Taba

Dato : 17-07-03 17:19

Jeg har (minimum) 2 NICs (1 onboard, (minimum) 1 PCI NIC) min computer
samtidig, men jeg ville høre om jeg selv kan bestemme hvilket netkort mit
computernavn "skal tilhøre", og evt. om det er muligt at have 2 forsk. navne
(1 til hvert NIC)...

Computeren er oftest på et netværk med DHCP.

/Taba

Fra : Gerner

Dato : 17-07-03 18:33

On Thu, 17 Jul 2003 18:19:03 +0200, "Taba" <no@no.no> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>(1 til hvert NIC)...
>
>Computeren er oftest på et netværk med DHCP.

Mon ike du ville få bedre/hurtigere svar i netgruppen ?

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID