MS Windows
briani 27239
Skrivebordet er blevet væk
Fra : Hans Jørgensen

Dato : 17-07-03 12:30

Hej alle.
Styresystem Win XP home

I forbindelse med at jeg prøvede kvotastyring er mit skrivebord blevet væk.
Jeg havde glemt at jeg havde lavet kvotastyring på mit G drev og kunne
derfor ikke forstå at jeg ikke kunne arbejde pc'en som jeg plejer.
Mit skrivebord åbnede heller ikke som det plejede, derfor ville jeg trække
mappen skrivebord ud på "skrivebordet" som genvej.
Mappen skrivebord var derefter hverken synlig i mapen hvor jeg flyttede den
fra, eller på "skrivebordet".
Jeg blev selvfølgelig hurtig klar over fejlen, og deaktiverede kvotastyring
igen, men da "skrivebordet" åbnede igen var der kun 3 mapper synlige, hvor
er alle de andre mapper???.
Jeg synes jeg har prøvet det hele, jeg har søgt på filnavnene og jeg har
prøvet at finde dem med Norton recovery. Hvordan kan sådan en mappe på mange
GB. forsvinde??.
Jeg håber jeg har forklaret det på en måde så det er til at forstå, hvis
ikke så spørg.
(Alle andre ting virker som det skal )
Mvh. Hans

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 22-07-03 11:53

> [...]
mange
> GB. forsvinde??.
> Jeg håber jeg har forklaret det på en måde så det er til at forstå, hvis
Efter lang tids søgen har jeg fundet min mappe, den var blevet lagt ind
under et andet navn (hotbar) Jeg ved ikke rigtigt hvorfor XP gør det, men
det er åbenbart et navn som der bliver brugt til mange ting.

Mvh. Hans

Fra : Leo E

Dato : 23-07-03 07:04

"Hans Jørgensen" <cypern.h@superliga.dk> wrote in message news:<bfj535$doi$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> under et andet navn (hotbar) Jeg ved ikke rigtigt hvorfor XP gør det, men
> det er åbenbart et navn som der bliver brugt til mange ting.
Det med hotbar lyder ikke så godt, det kan lave ged i systemet,
prøv at fjern det med spybot: http://security.kolla.de/
Tag MAIN APP. nede i højre hjørne
Hilsen: Leo