MS Windows
briani 27239
mediaplayer ufrivilligt i fuld skærm
Fra : Krumme

Dato : 13-07-03 17:21

Det er en særeste fejl jeg er udsat for.
Jeg har netop opgraderet til 19 tommer skærm, og med dette fulgte denne sære
fejl. Når jeg afspiller en .mpg eller .avi kører medialpayeren automatisk op
i fuld skærm. Jeg kan sgu ikke få den til at lade være. Jeg er nødt til at
alt+f4 for at lukke ned for den igen, for min mus er væk. Hvis jeg
eksempelvis ser en film, kan jeg ikke komme til at spole i filmen. Det er
meget sært!

Er der nogen der har været udsat for noget lignende?

mvh:
Krumme

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-07-03 13:43

On Sun, 13 Jul 2003 18:21:17 +0200, "Krumme" <kasper@bavnshoj.dk>
wrote:

> [...]
>alt+f4 for at lukke ned for den igen, for min mus er væk. Hvis jeg
>eksempelvis ser en film, kan jeg ikke komme til at spole i filmen. Det er

Det kunne muligtvis være din grafik driver/skærm driver der har
aktiveret noget overlay kontrol. Som fx. brugers til TV-out.

Prøv at slå det fra hvis det er slået til.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.