MS Windows
briani 27239
vedr. ME'er problem.
Fra : Jørn!

Dato : 07-07-03 19:54

Hej gruppe!
Til tider får jeg den besked fra forskellig side..her sidst fra JUBII..at
der er nogle fejl (måske medfødte) i selve ME'eren, har nu hørt dette
tilstrækkeligt mange gange og vil så spørge her..Hvor i består disse
fejl!..og hvorledes udbedres disse!..opdateringer er fuldført til dato. Det
hører nok med.. at systemet i grunden fungerer fint (disse fejl dog
undtaget) og iøvrigt ikke er tænkt at skulle udskiftes blot udbedres..
Jørn!

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-03 19:43

Jørn! skrev:

> Hej gruppe!
> Til tider får jeg den besked fra forskellig side..her sidst fra
> JUBII..at der er nogle fejl (måske medfødte) i selve ME'eren,

Hvilke fejlmeldinger får du?

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : jens

Dato : 08-07-03 23:09

"Jørn!" <jorn.hansen@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

>Hvor i består disse fejl!..

Sandsynligvis en fejl på den pågældende side, som ikke er lavet for en ældre
explore.

>og hvorledes udbedres disse!..opdateringer er fuldført til dato. Det
> hører nok med.. at systemet i grunden fungerer fint (disse fejl dog
> undtaget) og iøvrigt ikke er tænkt at skulle udskiftes blot udbedres..

Det er nok sidens programmør som skal rette fejlen

Mvh Jens