MS Windows
briani 27239
IE6 driller
Fra : Carsten Riis

Dato : 04-07-03 11:10

IE har jo den geniale funktion, at den man tage et stort billede og
presse det ned, så det kun fylder en skærms højde og bredde.

Denne funktion er desværre holdt op med at virke...... Hvordan får jeg
den til det igen?

Henvis mig gerne til en korrekt gruppe, hvis denne er forkert.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : JL

Dato : 04-07-03 11:22

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message
> [...]
> presse det ned, så det kun fylder en skærms højde og bredde.
>

> Denne funktion er desværre holdt op med at virke...... Hvordan får jeg

Gå ind i IE - Menuen "Tools" - Menuen "Internet Options" - Fanebladet
"Advanced" - Find underpunktet "Multimedia" - Sæt hak i "Enable Automatic
Image Resizing"
Jeg ved desværre ikke på stående fod, hvad de tilsvarende punkter hedder i
den danske udgave, men det er naturligvis samme fremgangsmåde...
God weekend
- JL

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-07-03 14:53

JL wrote:

> Gå ind i IE - Menuen "Tools" - Menuen "Internet Options" - Fanebladet
> "Advanced" - Find underpunktet "Multimedia" - Sæt hak i "Enable Automatic
> Image Resizing"

Det oversættes faktisk ret ordret i den danske version, så det var lige
til at finde.

Tak for hjælpen.

Fra : Henrik Sass Krag

Dato : 18-07-03 00:13

"JL" <drlorenzo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Gå ind i IE - Menuen "Tools" - Menuen "Internet Options" - Fanebladet
> "Advanced" - Find underpunktet "Multimedia" - Sæt hak i "Enable Automatic
> Image Resizing"

Takker, den kunne jeg også fint bruge...
Dog i omvendt rækkefølge, da jeg synes det er irriterende, at den resizer...
Er nemlig først nu lige skriftet til IE6.

- Henrik...