MS Windows
briani 27239
Offline installation af XP-SP1
Fra : Steffen

Dato : 03-07-03 22:08

Er det muligt at hente Windows XP Sevice Pack 1 så man kan installere den
offline?
Steffen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-07-03 22:13

In dk.edb.system.ms-windows, Steffen wrote:

> Er det muligt at hente Windows XP Sevice Pack 1 så man kan
> installere den offline?

Ja, du henter bare deres netværksinstallation.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Carl Drud

Dato : 03-07-03 22:13

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Steffen

Dato : 04-07-03 10:04

Tak for hjælpen. Det er dejligt, når nogen angiver et link, det gør det
noget nemmere.
Steffen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-07-03 10:20

In dk.edb.system.ms-windows, Steffen wrote:

> Det er dejligt, når nogen angiver et link...

Jeg beklager den ulejlighed jeg måtte have påført dig.

<http://www.google.com/search?q=windows+xp+sp1> -> klik¹ -> klik² ->
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp>

¹) Første link.
²) "Network Installation".