MS Windows
briani 27239
Win2K + ICS
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-07-03 19:52

Hej,

Er der nogen der ved om ICS er blevet droppet (eller ændret) i SP4 til
Win2k??

Netværk:
PC 1: Win2K, 2 netkort, Netkort 1 går til Cisco 677, Netkort 2 går til mit
LAN, ICS styrer internetforbindelse for resten af maskinerne
PC 2: WinXP Pro
PC 3: WinXP Pro
PC 4: MAC OS 9.1

Da jeg kørte Win2K SP3 på PC 1, virkede ICS 100% uden problemer. Så
installerede jeg SP4, og ingen af de 3 andre maskiner kunne komme på
internettet. Dog virkede mit LAN 100%, og jeg kunne også komme i forbindelse
med min Cisco 677 router fra de 3 andre maskiner.

Da jeg afinstalledre SP4 (og derved gik tilbage til SP3), fungerede det hele
igen.

Hvad er der galt med SP4????