MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjernsupport i XP
Fra : Peter Jensen

Dato : 01-07-03 09:37

Hvad skal der til for at få det til at virke ? Jeg er lidt forvirret, for
det er noget med MSN og Windows messenger, som vist ikke er det samme !!!
Skal begge prg. være inst. på begge XP, eller er det kun det ene, og i så
fald skal det være det samme på begge XP ?

Fra : Olger

Dato : 01-07-03 10:01

Hverken MSN eller Messenger er nødvendige til fjernsupport. Send
invitationen med Outlook Express.

v.h.

Fra : jens

Dato : 01-07-03 10:20

"Olger" <olger@d.y> skrev i en meddelelse

> Hverken MSN eller Messenger er nødvendige til fjernsupport. Send
> invitationen med Outlook Express.

Hvordan ?

Mvh Jens

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-07-03 10:21

Hvordan får jeg det til at virke med MSN eller Windows Messenger ?

Fra : jens

Dato : 01-07-03 10:27

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
..
> Hvordan får jeg det til at virke med MSN eller Windows Messenger ?

Gider du ikke skrive under det du svarer og fjerne det som ikke kommenteres,
det er så rart.

Du skal Hklikke på denne computer, og i "fjernforbindelse" tillade
invitationer ......

Det er vist det hele, forudsat du har en public ip enten på maskinen, eller
en router i huset..........

Mvh Jens