ASP Community...
Fra : Nikolaj Dam Larsen

Dato : 14-07-03 22:37

Ja jeg ved at det her er blevet skrevet mange gange her, og jeg
har også prøvet alt muligt men jeg kan simpelt hen ikke finde et
community/loginsystem der enten ikke kan bruges eller som ikke
virker (har alt for dårlige erfaringer med dette).

Jeg er ved at udvikle et online tekst-baseret spil i javascript
og asp. Det jeg skal bruge er:

- Login sytems med registrering, glemt password, egen profil, ret
profil osv.
- En lille chat...
- Et mail-sytem hvor man kan skrive breve til andre spillere.

Jeg har ikke et eksempel på noget lige for tiden da jeg ikke har
lavet et færdigt layout, det eneste jeg har er nogle udregninger
og en plan, skrevet med papir og blyant.

Jeg har prøvet en del forskellige communitys, men hvergang jeg
afprøver (uden at noget er lavet om på i koderne) så kommer der
en eller anden error. Entet har jeg bare været utrolig uheldig
med dem jeg har fundet, og det efter hånden mange , ellers er
der noget galt med mit IIS.

Håber nogen kan hjælpe...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 17-07-03 14:33

"Nikolaj Dam Larsen" <ndl@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> community/loginsystem der enten ikke kan bruges eller som ikke
> virker (har alt for dårlige erfaringer med dette).

Jeg har anvendt Snitz gennem et års tid, og det fungerer godt.

Mig bekendt har mit aldrig fejlet (det er heller ikke voldsomt belastet), og
det er da også et af de mest udbredte ASP-fora. Og så findes det på dansk.

Der er dog ikke alt det, du efterspørger.

Men check selv på http://forum.snitz.com/

mvh
Finn, Roskilde

Fra : Nikolaj Dam Larsen

Dato : 17-07-03 17:18

nilfri \(4000\) wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> det er da også et af de mest udbredte ASP-fora. Og så findes det på dansk.
>
> Der er dog ikke alt det, du efterspørger.

Ja, tak for linket. Jeg kan ikke bruge det til lige det her, men jeg kan
derimod bruge til til noget andet istedet.

Men det jeg søger er et community der skal flettes ind i et online spil jeg er
ved at lave. Altså det med at logge ind er nok det vigtigeste for det er det
jeg har flest problemer med. Sådan noget som et system til at sende beskeder
rundt i spillet er ikke noget problem at bikse sammen, men, ja, det med
loginsystemet har jeg haft problemer med...

Nikolaj