Table Editor
Fra : Karsten Krambs

Dato : 13-07-03 16:29

Jeg har downloade Table Editor fra:
<url: http://www.2enetworx.com/dev/projects/tableeditor.asp>

Den er installeret og kører - jeg kan logge ind, men heller ikke
andet.
Hvis jeg vælger "administer database connection" eller andre
functioner - time min browser ud.

Mangler at rette noget til ?!?

Karsten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-07-03 17:17

Karsten Krambs skrev:

> Den er installeret og kører - jeg kan logge ind, men heller ikke
> andet.
> Hvis jeg vælger "administer database connection" eller andre
> functioner - time min browser ud.

Prøv at starte her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41>

Det kan selvfølgelig være svært at debugge når siden timer ud, men
prøv at eksperimentere med Response.write og Response.End indsat
forskellige steder i den fil der fejler.
--
Jens Gyldenkærne Clausen