Internet butik
Fra : Jacob Buus

Dato : 12-07-03 19:28

Er der nogen, der har en komplet internet butik til at ligge,
eller har et link til en?`
Den skal helst være gratis; men andet kan godt gå an. Vi snakker
en butik, måske med brugerprofil, hvor der er mulighed for at se
info om en vare og derefter smide den i en indkøbskurv og betale
for den enten pr. efterkrav eller med dankort.

Det ville virkelig redde min dag, hvis der er nogen, der har en
butik de vil sende mig eller et link.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Falcon

Dato : 12-07-03 19:32

Prøv at se denne : http://www.it-nordjylland.dk/dvdealer/shop/index.htm
Je arbejder på den i øjeblikket så der kan være drifforstyrrelser :0)

Falcon

Fra : Falcon

Dato : 12-07-03 19:58

Du kan hente den på flg adr: http://www.com2000.at/pw/neu/index.asp?id=29

Falcon

Fra : Nielsen

Dato : 12-07-03 20:26

"Jacob Buus" <webmaster@thewaxpert.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for den enten pr. efterkrav eller med dankort.
>
> Det ville virkelig redde min dag, hvis der er nogen, der har en

Har den ikke selv men der kan downloades en her
http://metalinks.com/metacart/default.asp
hvor sikker den er vides ikke men den er nem at implementere/ fordanske

Nielsen

Fra : Tom Jensen

Dato : 15-07-03 23:52

"Jacob Buus"
> [...]
> info om en vare og derefter smide den i en indkøbskurv og betale
> for den enten pr. efterkrav eller med dankort.

Check her: www.ffsoft.dk

Tom Jensen
FF Soft

Fra : Henrik Walther

Dato : 17-07-03 09:39

On Tue, 15 Jul 2003 23:51:38 +0100, Tom Jensen wrote:

> Check her: www.ffsoft.dk

Som man får en fejl 403 (forbidden) på...

--
Henrik Walther
http://whos-on.dk - Realtime Log analyzer til din webserver