database hjælp
Fra : søren

Dato : 08-07-03 10:57

Hjælp mangler en ASP database ligesom den her fra politiken.

http://www.politiken.dk/loeb/Loeb.asp?LoebID=10&Koen=K

Det jeg skal bruge er:

Placering
Klub
Hyperlink
Beskrivelse
søge funktion

Det ville virkelig være fedt hvis der er nogle som kan hjælp med
dette, da jeg virkelig mangler den.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-07-03 11:00

søren skrev:

> Hjælp mangler en ASP database ligesom den her fra politiken.

> Det ville virkelig være fedt hvis der er nogle som kan hjælp med
> dette, da jeg virkelig mangler den.

Hvad vil du have hjælp til? Opbygningen af databasen eller
opbygningen af selve siden? Hvis du er helt på bar bund, vil jeg
foreslå at du starter med at læse et hæfte (evt. en bog) om asp og
databaser. Du kan også begynde på html.dk's tutorial om asp - nogle
af de sidste afsnit handler om databaser.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : søren

Dato : 08-07-03 11:40

Begge dele har jeg brug for hjælp til nemlig.
MS ACCESS DATABASE OG SELVE SIDEN

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-07-03 12:17

søren skrev:

> Begge dele har jeg brug for hjælp til nemlig.
> MS ACCESS DATABASE OG SELVE SIDEN

(du behøver ikke at råbe - det fremmer ikke kommunikationen)

Jeg vil gentage rådet fra forrige indlæg:

[...]

Gruppen her fungerer som udveksling af ideer og løsninger - men
ikke som en "lær asp fra bunden"-gruppe. Der er masser af gode
introduktioner til asp på nettet (se fx
<http://html.dk/tutorials/asp>). Derudover er der skrevet mange
bøger og hæfter om emnet. Man kan låne dem på biblioteket eller få
dem hos en boghandler.

NB: Når du svarer på indlæg i nyhedsgrupper bedes du skrive svaret
neden under det du citerer - og nøjes med at citere det du direkte
kommenterer. Se også min signatur og linket i den.
--
Jens Gyldenkærne Clausen