Snitz forum - link til hjemmeside og forum~
Fra : Tine Müller

Dato : 07-07-03 13:20

Jeg er ved at kæmpe mig igennem installation m.m. af ovennævnte og har
følgende spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Herinde findes
jo nok nogle eksperter i ASP og Snitz forum.

Jeg har fået lavet mit forum her http://www.gaia-instituttet.dk/snitzDK/

Jeg har indsat logo og fulgt dettee råd
http://forum.snitz.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=43524, men mit problem er nu
at alt-teksten viser "GAIA-Instituttets debatforum" og dette skulle jo være
f.eks. "GAIA-Instituttets hjemmeside". Nogen som har et forslag til, hvor
jeg kan rette dette?

Linket "Forum forside" linker til GAIA-Instituttets hjemmeside og dette skal
linke til debatforum. Men det er nok ikke bare sådan lige at rette, fordi
disse valg også bliver vist i f.eks.
http://www.gaia-instituttet.dk/snitzDK/faq.asp

Jeg kan heller ikke få funktionen med mailsbeskeder til at fungere, når en
person har svaret på et indlæg. Jeg ved godt at man ikke kan få svar på et
indlæg man selv har oprettet, men i øjeblikket er jeg oprettet med 3
forskellige navne/mailadresser, netop for at teste dette forum.

Håber mine spørgsmål er til at forstå, ellers bare kontakt mig.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Tine Müller

Dato : 09-07-03 13:16

Da jeg ikke fik nogen svar i denne gruppe, kan jeg til interesserede oplyse,
at jeg har oprettet spørgsmålet på Eksperten, og tråden kan følges her
http://exp.dk/spm/373698