Hvor er skyggen
Fra : Per A. Hansen

Dato : 15-07-03 20:02

Hej alle.

På min hjemmeside har jeg en css-fil, der
bl.a. forsyner overskrifter med skygge.

Eks.:

..oskrift1
{
height : 32px;
width : 600px;
color:green;
font-size : 26px;
font-family: helvetica, times;
font-weight: bold;
text-align: center;
filter: dropShadow(color: #c0c0c0, offX: 7, offY: 5, positive: 1)
}

Det har virket fint tidligere - og gør det sikkert i gæsternes browsere -
men efter overstået virusangreb kan jeg ikke se skyggevirkningen i
min browser - IE-6 SP1.
Browseren virker fint - der er installeret seneste service-pack.
Men skyggevirkningen er væk - og jeg kan heller ikke se virkningen
på andres eksempler.

Er der nogen bud på, hvad der er galt - og det evt. kan være
fordi nogle exe-filer er repareret med F-PROT?

Per A. Hansen

Per A. Hansen