"Thomas Bowers" <Bowers@ostervoldNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:bfg18m$bn5$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg har bestilt i midten af juni måned og undrede mig over jeg ikke havde
> modtaget brev fra dem, angående teknikerbesøg. Kundeservice kunne oplyse
mig
> om 24.juli kl.12-16.
> Nu har jeg så taget fri fra arbejde den dag, men kan TDC's teknikker
> umiddelbart blive væk uden det kan få konsekvenser ? Udover ventetiden og
> installationsgebyret, så mister jeg yderlig penge, da jeg ikke kan arbejde
> den dag. Hvis teknikkeren så pludselig kommer på en senere dato er jeg jo
> tvunget til at tage fri endnu en dag !
>
> Det er en lejlighed på Nørrebro og jeg ved at der er klar til DSL i
opgangen
> (ved så ikke med kvaliteten af kobberet.......). Der har ikke været DSL i
> selve lejligheden før, så der skal sættes en "box" op !
>
Okey var bare lige nysgerrig, jeg bestilte d. 29 maj og har endnu ikke fået
en dato hvor linien laves om fra TDC til TEL2ADSL
Jan Larsen