Avant browser
Fra : Kim Hansen

Dato : 14-07-03 12:39

Hvorfor kan jeg ikke få Avant til at finde webstedet.?
Jeg har prøvet både den fulde og lite versionen.
De har begge været sat op som standard browser, og har fået lov af min
firewall til at gå på nettet.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-03 12:58

Kim Hansen wrote:

> Hvorfor kan jeg ikke få Avant til at finde webstedet.?

Hvilken fejlmeddelelse får du?
Hvilket styresystem bruger du?
Hvad sker der, hvis du går ind på:
http://209.202.221.21
Hvis ovennævnte adresse virker, og bringer dig ind på Wireds hjemmeside,
er der sandsynligvis en fejl i din DNS-opsætning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Hansen

Dato : 14-07-03 14:08

On Mon, 14 Jul 2003 13:57:47 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Hvilken fejlmeddelelse får du?

Der står at: " siden kan ikke vises " og i bunden står der : "
Serveren blev ikke fundet "

>Hvilket styresystem bruger du?

Win XP

>Hvad sker der, hvis du går ind på:
>http://209.202.221.21

Det er samme fejlmeddelelse

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-07-03 15:23

Kim Hansen wrote:

> On Mon, 14 Jul 2003 13:57:47 +0200, Kim Ludvigsen

> Det er samme fejlmeddelelse

Så er jeg desværre på bar bund (jeg går ud fra, at du godt kan få
forbindelse med hjemmesiderne med Internet Explorer?).

Og dog... Har du en firewall kørende? I så fald skal du måske tillade
Avant at gå på nettet i firewallens indstillinger. Du kan eventuelt også
tjekke om Avant ved en fejl er konfigureret til at benytte en
proxyserver.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Hansen

Dato : 14-07-03 15:45

On Mon, 14 Jul 2003 16:22:53 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Så er jeg desværre på bar bund (jeg går ud fra, at du godt kan få
>forbindelse med hjemmesiderne med Internet Explorer?).

Ja, det kan jeg godt

> [...]
>Avant at gå på nettet i firewallens indstillinger. Du kan eventuelt også
>tjekke om Avant ved en fejl er konfigureret til at benytte en

Jeg har sat min firewall op til det, og der er ingen proxy sat op.

Den skal kunne komme til at køre, for den ser umiddelbart spændende
ud, og der er nogle gode ting i.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Kim Hansen

Dato : 14-07-03 16:16

Det har åbenbart noget med min firewall ( Norton ) at gøre.
Hvis jeg slår den fra kan jeg godt bruge Avant, og hvis den står på
minimum sikkerhed, kan jeg lukke nogle sider op.
Men hvis jeg så kører musen hen over iconet der ligger nede i hjørnet
lukker min firewall bare, og det er uden at jeg trykker på nogen
knapper.
Så det ser ud som om at jeg bare må bruge IE.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-07-03 17:09

In dk.edb.internet.software.browser, Kim Hansen wrote:

>Men hvis jeg så kører musen hen over iconet der ligger nede i hjørnet
>lukker min firewall bare, og det er uden at jeg trykker på nogen
>knapper.

Det kunne lyde som om at den går ned (ikoner forsvinder nemlig ikke
bare fra systembakken når programmer går ned, ikke før musen holdes
hen over det).

>Så det ser ud som om at jeg bare må bruge IE.

Eller droppe en firewall eller finde dig en anden.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)