hmmmm ?
Fra : Per Kristensen

Dato : 10-07-03 16:24

Min browser opfører sig pludseligt mærkeligt (IE 6.0) hvis jeg klikker på et
link som åbner et andet vindue, så er alt OK - men hvis det der åbnes kun er
et lille popup så kommer kun rammen frem, mere sker der ikke.

Nogen som ved hvad der er galt ?

Per

Fra : Leony

Dato : 10-07-03 20:32

"Per Kristensen" <mail@NOSPAMnapena.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klikker på et link som åbner et andet vindue, så er alt OK - men hvis
> det der åbnes kun er et lille popup så kommer kun rammen frem, mere

Kan du ikke trække det lille popup vindue til næsten maksimeret og derpå
lukke det (så skulle Windows huske størrelsen til næste gang et vindue
åbnes). Læg mærke til at du skal trække vinduet, ikke klikke på
maksimer.

Jeg ved dog ikke helt om jeg forstår dit problem korrekt, så ovenstående
mulige løsning er muligvis langt ude i hampen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Per Kristensen

Dato : 10-07-03 21:05

> [...]
> mulige løsning er muligvis langt ude i hampen.
>
>Vinduet har såmænd den rigtige størrelse, men der kommer bare en ramme,
selve indholdet kommer ikke frem

Per

Fra : Leony

Dato : 11-07-03 11:41

> [...]

Nå på den måde, det kan jeg desværre ikke komme med en løsning på.