Resize applet med dom
Fra : Tobias Michaelsen

Dato : 04-07-03 21:59

Jeg har en side med en applet på som jeg gerne vil have til at fylde
hele vinduet. Jeg har derfor lavet lidt javascript som sætter height og
width på applet elementet via dom funktioner.

   el = document.getElementById("myApplet");

Disse to virker i IE og Mozilla på windows:

   el.setAttribute("width", w);
   el.setAttribute("height", h);

og disse to gør tricket i IE, Mozilla & Opera/win:

   el.style.width = w + "px";
   el.style.height = h + "px";

Men det virker ikke i Mozilla og Konqurer på Linux, eller Safari på MacOSX.
Er der nogen der har tip til hvordan det kan komme til at virke?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-07-03 22:16

Tobias Michaelsen <tobias_at_michaelsen_dot_as@nowhere.net>
skrev :

>Jeg har en side med en applet på som jeg gerne vil have til at fylde
>hele vinduet. Jeg har derfor lavet lidt javascript som sætter height og
>width på applet elementet via dom funktioner.

news:dk.edb.internet.webdesign.clientside er gruppen, hvor du
finder javascripthajerne.
--
Knud

Fra : Tobias Michaelsen

Dato : 05-07-03 13:10

Knud Gert Ellentoft wrote:

> news:dk.edb.internet.webdesign.clientside er gruppen, hvor du
> finder javascripthajerne.

Den skulle også have været x-posted.
Men jeg smed den ind her fordi det var noget med forskellige browser
implementeringer; browsere der bygger på samme kerne virker ikke på
samme måde på andre platforme.