Agumentasion eller en modbydelighed ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-03 16:15

da jeg nu køre på slutningen af anden uge af mit ferie ophold sammen
med famillien har dette jo medført nogen diskusioner hvoraf nogen er
tilbagevende ... min Søster på 31 mener at det mest optimale der kunne
ske for mig som privar person var hvis jeg blev karse klippet da jeg
jo er noget tynd i toppen en skæbne der vile over de fleste kaukasiske
mænd der når lidt op i årene.... hvortil jeg modagumenterede om man så
også bare burde fjerne resterne af barmen på en ikke længer
menstruerende eller forplatnings dygtigtig kvinde da de så at sige
ikke længer tjente noget praktisk formål - hvad man jo næppe kan sige
hårdvægst gør ud over at det kan være klædeligt eller ikke klædeligt
afhængigt af smag og behag ....
Nå så brød helved jo løs jeg var primiktiv mands shuvanistisk
der_var_fanme ikke de der ikke var i vejen ....

men sagen er sgu da et eller andet sted den sammen

1.) man hendvænder sig til mand der er oppe i årene med tynd hårdvægst
og siger få det væk resterne ser farlig ud !

2.) man hendvender isg til en kvinde i måske midt 50 erne hun har
måske ammet der er ikke meget barm tilbage og man siger , ved do hwa
få dem skåret af de er sgu ikke for kønne du bedre tjent for uden !
jeg synes det er pæner at se på .........

nu kunne jeg selvføligt ikke finde på at sige hervken det ene eller
det andet man har well sin gode opdragelse !

men det jeg mener er det er som om det er iorden at hetze en mand lidt
p.gr lidt forfald der kommer med årene men gør man det samme med en
kvinde så er HELVED løs .... det er sgu da i grunden sært ?

i retfærdighdesn tjeneste så lader vi jo bare hinanden se ud som vi
vil - jeg undres såre over hvorfor det er så svært ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-03 16:32

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> min Søster på 31 mener at det mest optimale der kunne
> ske for mig som privar person var hvis jeg blev karse klippet da jeg
> jo er noget tynd i toppen

Og hun har så evigt ret.

--
-Jens B.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-07-03 17:00

Jens Bruun wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Og hun har så evigt ret.

det er jeg ikke enig i...... jo, det er måske ikke kønt, men det er en del
af bo's personlighed og bør respekteres som sådan........
faktisk tror jeg bare det vil se endnu mere kikset ud hvis han valgte at
følge hendes "råd" og lod sig karseklippe....... og det er endda min
professionelle mening ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-03 17:06

"Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> det er jeg ikke enig i...... jo, det er måske ikke kønt, men det er en
del
> af bo's personlighed og bør respekteres som sådan........

Bo's personlighed - eller dele heraf - sidder forhåbentlig ikke i hans
hår (al respekt, Bo)

--
-Jens B.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-07-03 17:32

Jens Bruun wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Bo's personlighed - eller dele heraf - sidder forhåbentlig ikke i hans
> hår (al respekt, Bo)

nej det gør det ikke, men ens udseende/fremtræden har det med at afspejle
visse dele af ens personlighed.....
feks virker en meget velklædt herre, som en person der har styr på
tilværelsen og omvendt.....
mit hår er feks en stor del af min personlighed, dels i kraft af mit fag, og
dels i kraft af den forandring jeg har undergået det seneste år.......

man kan ikke udelukke hårets indvirkning på den opfattelse andre har af
en...... ligesom påklædningen....... på mig ville det virke helt forkert
hvis en person som bo ville komme totalt karseklippet sådan at tatoveringen
på issen bliver endnu tydeligere....... det vil ihvertfald ikke virke
tillidsvækkende på mig....... faktisk synes jeg selv at karseklippet er
enormt grimt på de forkerte personer, ligesom det at barbere sit hovede er
grimt på de forkerte personer......
det kræver en vis hovedfacon og ansigtsform at kunne bære det....... lige
som med alle andre frisure.......

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-03 17:54

On Fri, 18 Jul 2003 18:32:01 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina18072003@mandezonen.dk> wrote:

Hi Sabina

> [...]
>hvis en person som bo ville komme totalt karseklippet sådan at tatoveringen

ups :) det er den godt nok PT har lige fået en høj kemisk behandling
for piktureritis ( meget grov skel der bløder og danner sår ) et eller
andet min far har fundet - man skal ha recept og sager ... men det
dægger nu på et par uger efter da selve behandlingen øger hårdvægsten!

> [...]
>enormt grimt på de forkerte personer, ligesom det at barbere sit hovede er

det har jeg selt ikke tænkt på men efter som mit kranien angiveligt
ligner et måne lands skab efter en meteor regn efter en uvane med som
barn at slås med sten og det var STORE sten :) hold kæft de gange jeg
er blevet syet + de trapper man er skvattet ned af i div.
branderter... ...

>det kræver en vis hovedfacon og ansigtsform at kunne bære det....... lige
>som med alle andre frisure.......

hvis jeg tog pande båmdet af så har jeg faktisk lidt et kranium som en
hest .....

alt i alt yndigt :)))

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-03 17:54

On Fri, 18 Jul 2003 18:06:06 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

>del
>
>Bo's personlighed - eller dele heraf - sidder forhåbentlig ikke i hans
>hår (al respekt, Bo)

det gør den mere eller mindre - folk har prøvet at lave om på mit hård
siden 1974 og de fik mig ikke den gang og de det sgu da slet ikke i
dag - men det ærger mig lidt når jeg render ind i at dte optager
forholdsvist godt begavde mennesker hvordan jeg nu rent faktisk går
rundt at ser ud - da jeg mener en fokusering på dette er noget man
burde være kommet over i sin meneskelige vægst i almindelighed !

ikke der med sagt at jeg tror vi som mennesker er upåvirkelige at
hvordan vi synes hianden går rundt og ser ud men taler man om et
specifikt menneske så må en minimums krav til alm go opførsel da være
at hvis man ikke har noget pænt at sige jamen så må man holde sin
mund.

jeg kan godt bære det knap 30 år s træning gir øvelse - men f.eks
mennesker der det kan sgu være så meget fra rød håred til overvægtige
- de bliver sgu da dårligt tilpas hvis man gør nar af dem med det og
det synes jeg da er en uakceptabel måde at behandle hianden på.

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-03 17:54

On Fri, 18 Jul 2003 17:32:04 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Og hun har så evigt ret.

Måske ........ men det er i bund og grund en lidt skæv vej at komme
ind på mener jeg - at vi begynder at hendvende os til hianden om det
vi ikke er kontra det vi er at gøre forandring på anden parts fysisk
fremstående .... jeg vil da også synes at det ville være klædeligt
hvis du havde en tommelfinger i panden ...men det er i bund og grund
fysteligt spild at hiandens tid - at leve sine egene ønsker om andre
ud i en dikusion der kun kan være belastene for den ene part Thi da
hvis forandringen var ønsket - havde den jo angiveligt fundet sted !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-03 18:15

> Thi da
> hvis forandringen var ønsket - havde den jo angiveligt fundet sted !

Bo, hvorfor spørger du så?

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-03 10:44

On Fri, 18 Jul 2003 19:15:15 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Bo, hvorfor spørger du så?

læs indlæget Jens dvs den oprindelige postning -
sprg. gik på ,
at håne med eksemplifikation i mand / kvinde : alders betinget
' forfald !

hård tab vs slidte bryster !

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-07-03 01:19

Bo M Mogensen skrev:

Hej Bo

> min Søster på 31 mener at det mest optimale der kunne ske for mig som
> privar person var hvis jeg blev karse klippet

Jeg tror hun har ret.

Hvis du kombinerer det med en ansættelse i en større butikskæde, som
sælger elektroniske underholdningsmidler, tror jeg du er ved at have
fundet den rette hylde (eller kasse, om du vil) i dit liv.

Det kan godt være at jeg spontant har fundet på det ovenstående, det
vil dog passe godt ind i dine teorier om at vokse som menneske, ved
at se sine personlige dæmoner i øjnene.

Jeg er lidt i tvivl om dit syn, men det vil sikkert være passende hvis
du anskaffer dig samme briller som radio/tv-sælgeren i den seneste Pol-
le-reklame.

> men det jeg mener er det er som om det er iorden at hetze en mand
> lidt p.gr lidt forfald der kommer med årene men gør man det samme med
> en kvinde så er HELVED løs .... det er sgu da i grunden sært ?

Næh, egentlig ikke.

Man plejer jo, og ikke altid uden grund, at sammenligne kvinder med
katte.

Om katte kan siges en vigtig ting: katten er drevet af 2 modsatrettede
ønsker:

1. Fisk.

2. Ubehaget ved vand (hvor fiskene opholder sig).

Hvis man vurderer en kat på den måde, er det jo indlysende at den nogle
gange vil gøre ting som virker mindre end logiske.

Til gengæld er katten dygtig til at oplære kattebakketømmeren.

> i retfærdighdesn tjeneste så lader vi jo bare hinanden se ud som vi
> vil - jeg undres såre over hvorfor det er så svært ?

Du har nok for meget fritid?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-03 10:45

On Sat, 19 Jul 2003 02:19:14 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Bo M Mogensen skrev:
>
>Hej Bo

>Jeg tror hun har ret.

jamen det er på sæt at vis sagen uvedkomene i hendhold til sprg.

>vil dog passe godt ind i dine teorier om at vokse som menneske, ved
>at se sine personlige dæmoner i øjnene.

tsk tsk Peder skulle en kompliceret psyikisk vægst lade sig
manifisterie i noget så banalt som en måde at se ud på ?

i så fald tror jeg det er den klareste indikasion på at den er fejl
slagen !

>Jeg er lidt i tvivl om dit syn, men det vil sikkert være passende hvis
>du anskaffer dig samme briller som radio/tv-sælgeren i den seneste Pol-
>le-reklame.

jamen jeg ser sgu fint uden - kan til dags dato stadigt se de småg
bogstaver ved lægen på 8 meters afstand med skærmen slukket for lyset

>Næh, egentlig ikke.

se det var bedre !
for selv jeg ved jo at det er mere betydningsfulds for en kvinde at se
godt ud - eller ihvertilfælled ikke ikke blive generet over sine
mangler ......... men i en diskusione hvor den anden er grænse søgene
og på sæt og hvis krænkene over for det andet meneskes fysiske værende
der slog det mig at det var ok - at slå igen med samme teknik !

> [...]
>gange vil gøre ting som virker mindre end logiske.
>
>Til gengæld er katten dygtig til at oplære kattebakketømmeren.

Øhh ja så bestemt og det sker well heller ikke uden glæde om de rette
emotioner er til stede ... men når man griber til selvforsvar så burde
det well strengt taget være ok - at lave et mod angreb der har det mål
at pasifisere ens modstander optimalt dvs. at det

1.) standser angrebet
2.) skader angriber på sigt på en måde så de / denne i fremtiden ikke
finder det anstrengelsen værd at angribe igen ?

>Du har nok for meget fritid?

sludder Peder - du er bare blevet en vane tænker der har fået en fix
ide om man udøre noget fordi man er offentligt ansat - når det faktum
var en skykke operasion social demokratiet lavede i 70 erne - da man
var klar over den teknologiske revolte ville fjerne det RIGTIGE
arbejde........... hvorfor man lavede en masse små underlige påhit som
folk ku gå og fedte med til en ringe løn men dog med et minimum af
indsats - et rigmeligt forhold thi da den tid der gik ikke tjente
noget i sig selv praktisk formål !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : PerX ...

Dato : 19-07-03 12:19

In article <a13ghv88co7ruof2fkb7kuhpad325vdsgd@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> men sagen er sgu da et eller andet sted den sammen

Nej nej, det var bare et venlig score råd. Du ved når chicksen ser en med
tynd top, så tænker de "gammel udslidt" men hvis han nu klipper det hele
af, så tænker folk ikke at han taber håret men at han er en rå bølle, og
så tænder de helt vildt (har jeg læst på bagsiden af en øl etiket *G*)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 19-07-03 12:49

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> [...]
> af, så tænker folk ikke at han taber håret men at han er en rå bølle, og
> så tænder de helt vildt (har jeg læst på bagsiden af en øl etiket *G*)

Jeg har mere hørt, det skulle være sexet at være lidt tynd i toppen, men jeg
kan tage fejl.

Med venlig hilsen
Børge
--
Denne meddelelse udtrykker kun mine egne synspunkter og de facts, jeg
kender.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-03 13:26

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har mere hørt, det skulle være sexet at være lidt tynd i toppen,
men jeg
> kan tage fejl.

Noget er der faktisk om snakken: Mænd, men stor produktion af mandligt
kønshormon, bliver hurtigere tynde i toppen en mænd med mindre
produktion.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-07-03 11:28

On Sat, 19 Jul 2003 14:25:51 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>Noget er der faktisk om snakken: Mænd, men stor produktion af mandligt
>kønshormon, bliver hurtigere tynde i toppen en mænd med mindre

ja men det er rigtigt men kun i mellem
kaukasier ! dvs mænd med et skandinavisk / nord eruropæisk etnisk
look.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 20-07-03 13:15

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> ja men det er rigtigt men kun i mellem
> kaukasier ! dvs mænd med et skandinavisk / nord eruropæisk etnisk
> look.

Hvad mener du med det? Sidst, jeg var i Århus, så det da ud til, at én af de
mest attraktive mænd var en skaldet neger. Han var selvfølgelig ikke
tyndhåret.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 19-07-03 22:44

In article <3f193395$0$5181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brahbech@post8.tele.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Jeg har mere hørt, det skulle være sexet at være lidt tynd i toppen, men jeg
> kan tage fejl.

Smag og behag er jo forskellig, men de skallede sexsymboler har som regl
en stoor udstråling.

Men jeg har da hørt joken om at skaldepanden er solceller til et sex
maskine *G*

Fra : nusle

Dato : 19-07-03 23:07

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Men jeg har da hørt joken om at skaldepanden er solceller til et sex
> maskine *G*

Tusinde tak for dagens hjerteligste grin

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-07-03 11:28

On Sun, 20 Jul 2003 00:06:33 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

>"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Tusinde tak for dagens hjerteligste grin

Øhh jeg fanede den ikk ??

Fra : PerX ...

Dato : 20-07-03 14:40

In article <bmrkhvslv99oini2mkr1694nco8jjm93vp@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...

> Øhh jeg fanede den ikk ??

Du er sex maskinen - den skal bruge strøm - skaldepanden er en solcelle
dvs den fanger solens stråler og laver strøm af dem? Eller måske er det
nemmere med duracell? :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-07-03 10:35

On Sat, 19 Jul 2003 13:19:21 +0200, PerX ...
> [...]

>af, så tænker folk ikke at han taber håret men at han er en rå bølle, og
>så tænder de helt vildt (har jeg læst på bagsiden af en øl etiket *G*)

Nah nu kom medelsen fra jo min egen kødelige søster - jeg vil u
indrømet være ret ked af hvis hun prøvede at score mig :(

men ellers så Puhh jeg tror nu egentligt kun mænd score 10 % på derres
udende - jeg kender en mand på 168 cm der virkeligt har scoret godt
han er så også jurist - men så kan sgu lade sig gøre :)

mit bilologiske ophave har altid sejlet i sympati fisse og han er
fanme grim som arve synden .... men han kan SNAKKE er du sindsyg
han har på et godt år tjent over 10 milioner kr på kamufleret markedes
føring i form af artikler ...