Tab af fart.
Fra : Bent L

Dato : 18-07-03 15:07

Hej
Har sat WLAN D-Link DI-714p+ op som router og kobler mit stofanet kabel til
denne. Virker fint, men efter et stykke tid raber den fuldstændig farten og
kan godt hente en side hjem, men det er ekstremt langsomt. Jeg kan ikke
rigtig greje det. MAC adressen ses og DHCP connected. Den bærbare får godt
signal, men det kører bare sløvt. Hvis jeg så sætter netkablet fra PC
direkte i Stofa modemmet og genstarter det, så kører det fint og jeg kan så
godt sætte kablet tilbage i routeren og køre med normal hastighed. Men det
er da bøvlet. Hvad kan det mon være? Jeg er altså ikke nogen ørn til dette!

Mvh.

Bent

Fra : Scooby_Doo

Dato : 27-07-03 08:51

"Bent L" skrev d. 18-07-03 15:07 dette indlæg :
> [...]
det
> er da bøvlet. Hvad kan det mon være? Jeg er altså ikke nogen ørn til

Jeg har samme problem med min router en "TopCom BR 204" jeg har knoklet
og ikke fundet nogen løsning andet end at jeg "reset'er" min router
inden jeg skal på nettet.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe, du er ikke alene.

Regards

http://www.kandu.dk/