Bluetooth
Fra : Rudy Madsen

Dato : 18-07-03 10:32

Hej ng

Jeg har en laptop med win XP og en mobiltelefon SonyEricson T68i. Jeg har
sat en 3Com bluetooth USB adapter i laptoppen og der er blåt lys i dioden.
Mobiltelefonen sætter jeg til at søge efter tilgængelige enheder, men den
finder ikke laptoppen.

Hvad kan jeg har glemt eller gjort forkert. Jeg har læst manualen for
telefonen, men uden hjælp at hente.

/Rudy

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-07-03 11:18

"Rudy Madsen" <news@educase.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan jeg har glemt eller gjort forkert. Jeg har læst manualen for
> telefonen, men uden hjælp at hente.

Har du installeret software til adapteren ?
Kender ikke 3coms model, men jeg
har selv en Epox Bluetooth USB dongle
hvor der følger noget software med
som bl.a. giver mulighed for at "beame"
filer til tlf, synkronisering osv.
Hos mig skulle jeg køre en guide som giver mulighed
for at definere opsætning for PC/labtop
bl.a. skal der defineres et enhedsnavn før
det funker.
--
Peter J

Fra : Mdj

Dato : 19-07-03 11:48

Hej Rudy, husk at før dine enheder kan forbindes, så skal de "parres" med
hinanden, der er det ikke nok at den ene enhed står og søger, den anden skal
også stå til at modtage, jeg ved ikke hvordan det foregår på en 3Com enhed,
men jeg vil da gætte på at der en et program hvor du kan gøre det i?

Mvh
Morten
http://mdj.dk

Fra : Rudy Madsen

Dato : 19-07-03 16:15

Ja, jeg skal parre enhederne, men det er netop denne appring, som jeg ikke
kan få til at virke. Jeg troede, at når den ene står og søger den anden, så
er det netop fordi, den skal parres. Eller er parring noget separat?

/Rudy