2 spørgsmål til panelet (trip-trap stol og~
Fra : Ukendt

Dato : 17-07-03 20:25

Hej NG,

Jeg har lige 2 spørgsmål jeg håber I kan svare på:

1. Er trip-trap stole mærket med "trip-trap"? (Jeg er blevet tilbudt en
brugt, men er usikker på om det er en kopi).

2. Vi skal investere i en klapvogn.
Den skal være solid og i god kvalitet. Den købes fra ny.
Hvad er at foretrække? Det kunne være rart om den var så solid at de
efterfølgende børn kan bruge samme vogn :)

--
TH
Pffmppppmppffpmmpp fmpmfpmpp mpmppfmfm

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-03 20:28

Hej igen,

Glemte lige at jeg kigger på denne:
http://www.babysam.dk/katalog/varer/0257a.htm

Som er rimeligt billig og med lufthjul...men er det mon kvalitet set over
år?

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 20:34

Se dette link ..

http://www.taenk.dk/tt/2001/tt18/barne/skema/

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 20:36

og dette link ..

http://www.go-fest.dk/borde_stole.htm

ang. stol

Anne

Fra : Katja Lykkegaard And~

Dato : 17-07-03 20:49

"TH" <th_at_cogito.greatdanedk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Jeg har lige 2 spørgsmål jeg håber I kan svare på:
>
> 1. Er trip-trap stole mærket med "trip-trap"? (Jeg er blevet tilbudt en
> brugt, men er usikker på om det er en kopi).

Der sidder et klistermærke på siden af den originale hvorpå der står Stokke
og Tripp Trapp men det kan nemt være røget af ved afvaskning af stolen.
Derimod sidder der på tværstangen i bunden et ca 2 cm. langt sort
plastik/gummi mærke hvorpå der står "Stokke" med hvide bogstaver.

Hilsen Katja.

Fra : Ghita

Dato : 19-07-03 07:54

I news:3f16fdc0$0$76128$edfadb0f@dread11.news.tele.dk griflede Katja
Lykkegaard Andersen:

> [...]
> af stolen. Derimod sidder der på tværstangen i bunden et ca 2 cm.
> langt sort plastik/gummi mærke hvorpå der står "Stokke" med hvide

Det lange gummimærke er ikke på mine 2 stole, men de er efterhånden også
13+15 år gamle.

--
God bagjul...
Ghita