Hvor er udvalget ??
Fra : GiWeo

Dato : 17-07-03 18:53

Hejsa

Hvor skal jeg køre en i nprdsjælland/kbh for at handle - hvem har
udvalget ??

Lars Engelhardt - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755
EyeBall: GiWeo

Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-07-03 19:12

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor skal jeg køre en i nprdsjælland/kbh for at handle - hvem har
> udvalget ??
> Lars Engelhardt - engelhardt@os.dk

Hej Lars
Det kommer an på hvad du leder efter?
Mvh\Michael

Fra : jabbe

Dato : 17-07-03 19:56

> Det kommer an på hvad du leder efter?
Lige mine ord....

Ellers er Flyvefisken på Åboulevarden(tror jeg nok det er) en MEGET flot
forretning med en pragtfuld service....

--
J@bbe

Remove NOSPAM from mail adress
530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm

Fra : LH

Dato : 18-07-03 12:35

HØRT HØRT!
Jeg køber alle mine fisk der. Den eneste ulemte er, at der kan være
ventetid, fordi der rent faktisk er tid til én Alle kunder og alle
spørgsmål bliver taget seriøst.
Det er mest cichlider med der er et pænt udvalg af selskabsfisk. Jeg har
kun gode erfaringer fra flyvefisken.

Fra : tarzan

Dato : 17-07-03 21:22

"GiWeo" <giweo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> udvalget ??
>

> Lars Engelhardt - engelhardt@os.dk
> Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på

Jeg var ude i Neonfisken idag.. den butik er blevet rigtig god med årene.
Men igen, det kommer an på hvad du leder efter!

Henrik Rask

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 18-07-03 07:59

> Jeg var ude i Neonfisken idag.. den butik er blevet rigtig god med årene.
> Men igen, det kommer an på hvad du leder efter!
>
> Henrik Rask

Hmm - vi har opgivet den, vi er 2-3 gange kommet hjem med syge fisk derfra.
Den ene gang røg alle vores indtil da sunde røde neon. Og sidst jeg var der
så det ud til at der var ved at gå havedam i den.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-07-03 23:07

Hej Lars

Hvis du har bil, så burde du tage en rundtur i alle stor-københavns akvarie
butikker.

Når du nu kommer fra Hillerød (tjekkede hos dk-hostmaster), så burde du tage
turen ned til _ZOOCITY_ i Rødovre, derfra kører du til _NEON FISKEN_ på
Fredreikssundsvej, hvorefter du kører ind mod centrum af Åboulevarden og
stopper ved _FLYVERFISKEN_, drej ned mod Vestrebro og kig ind til _AKVARIE
WEST_ og gå ned i kælderen og har du krak bogen med dig, kan du nemt finde
_PLANTEIMPORTEN_. Har det inden for åbningstid kan du ringe på hos _BENT
NYBY_ på frederiksberg og hvis du gerne vil kigge i nogle Bonniers butikker,
er der den ved Nørrebros Runddel og lidt længere inde af Nørrebrogade (Nr.
53 vistnok), så kører du ud mod Amager og stopper ved _TANKARPEN_ - på
amagerbrogade og derefter prøver du _BONNIES_ i _AMAGERCENTRET_ - ud af
motorvejen og ned til Vallensbæk Strand hos _CICHLIDE CENTRET_. På vej hjem
kan du så kigge ind på _ØSTERBROS Akvarieforretning_ (Bonnie) ved Trianglen.
På vej hjem kan du så kigge ind hos _PETGO/MAXIZOO_ i Gentofte.

Men som sagt - det kommer an ppå hvad du skal have af fisk.

God tur

Mvh\Michael

Fra : Lone

Dato : 18-07-03 08:14

Hov, du glemte _KLOVNEFISKEN_ på Frederiksberg Allé, på din ellers så
glimrende fiskerute...

Lone

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 18-07-03 08:00

> [...]
> udvalget ??
>

> Lars Engelhardt - engelhardt@os.dk
> Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på

Bonnie Dyrecenter i Søborg har ofte nogle tetraer man ikke ser andre steder.

/Martin

Fra : tarzan

Dato : 18-07-03 13:09

> Bonnie Dyrecenter i Søborg har ofte nogle tetraer man ikke ser andre
steder.

Ok? det er godt nok lang tid siden jeg har været der.. men kan være det er
blevet bedre :)

Henrik Rask Petersen
www.Baljen.dk - nyopstartet forum for akvaristen.

Fra : André Høstrup

Dato : 19-07-03 18:20

Ellers er der en stor Bonnie dyrecenter i Hundige storcenter ved Bilka, de
har også et pænt udvalg og hjælper gerne hvis man har nogen spørgsmål.

--
M.v.h. André Høstrup aka Flymann
Mobil: 26 844 911