Dental Gag
Fra : Dan

Dato : 17-07-03 18:46

Hejsa,

Måske en smule OT, men alligevel....

Jeg har set en dental gag mange steder på nettet, og har en del billeder
liggende af en sådan i brug, men hvor i alverden køber man en sådan???
Jeg synes, jeg har kigget alle de danske on-line sex-butikker i gennem,
men har ikke kunne finde en???

REF: http://www.sado.dk/lexicon/d.htm#Dental gag

mvh.,
Dan

Fra : Britta

Dato : 17-07-03 19:33

"Dan" <No_Sp@m.Net> wrote in message
> [...]
billeder
> liggende af en sådan i brug, men hvor i alverden køber man en

Hej Dan,
Jeg kunne godt fortælle dig det, men jeg ville få verbale smæk for at
reklamere i gruppen. Indrømmet, den ses vist ikke så ofte i Danmark.

Venligst,
Britta

Fra : Dan

Dato : 17-07-03 19:46

> billeder
> sådan???

> Jeg kunne godt fortælle dig det, men jeg ville få verbale smæk for at
> reklamere i gruppen. Indrømmet, den ses vist ikke så ofte i Danmark.

Det er vel ikke en reklame, når der bliver forespurgt på den?!
Kan du ikke bare give mig en link?

mvh.,
Dan

Fra : Britta

Dato : 17-07-03 19:58

> Det er vel ikke en reklame, når der bliver forespurgt på den?!
> Kan du ikke bare give mig en link?

Jo, det vil jeg gerne, men helst pr. privat mail, hvis det er ok med
dig?

Venligst,
Britta

Fra : Dan

Dato : 17-07-03 20:08

> Jo, det vil jeg gerne, men helst pr. privat mail, hvis det er ok med
> dig?

Fair nok - du kan maile mig på dan(a)paradis.dk

mvh.,
Dan

Fra : PerX ...

Dato : 18-07-03 11:23

In article <3f16f42d$0$13155$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, No_Sp@m.Net
says...

> Fair nok - du kan maile mig på dan(a)paradis.dk

Unfair nok - så går alle andre jo glip af det.

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 20:23

Jeg er ked af at spørger om dette... men en dental gag .. hvad pokker er
det - og er "den" i "familie" med en ballgag? UpS .. undskyld min
uvidenhed!!!

Anne

Fra : Dan

Dato : 17-07-03 20:27

Tja, du kunne jo klikke på mit REF-link
Men det er altså en gag, der tvinger brugeren til at holde munden åben.

mvh.,
Dan

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 20:28

NiCe! *G*

Fra : Dan

Dato : 17-07-03 20:34

Det synes jeg også *SF*

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 20:38

Ja .. tanken er god Ingen lyde... er det mon muligt *GF*

Men hvad er forskellen på en dentalgag og en ballgag..?

Fra : Dan

Dato : 17-07-03 20:53

Ved en ballgag er munden ikke reelt åben - den er lukket af selve gagen!
En dental gag holder munden helt åben og med uhindret adgang.

Dental betyder noget i retning af "Tandlæge" og med en dental gag kan
tandlægen arbejde uhindret inde i munden uden af risikerer at patienten
lukker munden - for det kan vedkommne simpelthen ikke.

Håber det giver en ide om den - ellers er du nok nødt til at se et billed
af den

PS: Britta, hvor bliver dit link af???

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 20:56

Jeg ku altså ikke finde dit link .. til at se billedet på?
Hjælp!

For det lyder nu meget "godt".....

> [...]
> lukker munden - for det kan vedkommne simpelthen ikke.
>
> Håber det giver en ide om den - ellers er du nok nødt til at se et

Ja hvor bliver det af.... *G*

Fra : Dan

Dato : 17-07-03 21:13

> Jeg ku altså ikke finde dit link .. til at se billedet på?
> Hjælp!
>
> For det lyder nu meget "godt".....

Jeg kan maile dig et par billeder af en, hvis det er okey med dig?

mvh.,
Dan

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 21:19

Ja da.... gerne!

Fra : Anne

Dato : 17-07-03 21:41

> Jeg kan maile dig et par billeder af en, hvis det er okey med dig?

Det bliver nok ikke i dag du mailer dem til mig

Nat nat...

Fra : Dan

Dato : 17-07-03 22:09

> Det bliver nok ikke i dag du mailer dem til mig

Så skulle de ligge i din ind boks

mvh.,
Dan

Fra : nusle

Dato : 18-07-03 01:02

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Så skulle de ligge i din ind boks

Hvad med os andre?

dk.binaere?

mange hilsner
nusle

Fra : Anne

Dato : 18-07-03 07:42

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med os andre?

Jeg kan sende dem til dig Nusle *G*
og Dan.... tak!!! Tror dog faktisk at jeg holder
mig til ballgagen Mmm! NiCe!

Fra : Dan

Dato : 18-07-03 08:48

> og Dan.... tak!!!

Velbekomme

> Tror dog faktisk at jeg holder
> mig til ballgagen Mmm! NiCe!

DET valg får min slave ikke *GF*
En slave, der selv kan få lov at vælge - hmmmm....??? *GF*

mvh.,
Dan

Fra : Anne

Dato : 18-07-03 08:51

*GGG* ... hvor mange har du?

Fra : Dan

Dato : 18-07-03 09:00

> *GGG* ... hvor mange har du?

Desværre kun en, men arbejder på nummer to
Interesseret i at blive nummer 3? *GGG*

mvh.,
Dan

Fra : Anne

Dato : 18-07-03 09:57

Du tæller vist ikke så godt... hvis du springer fra 1 til 3 ... Just like
that *Klips*

*G*
Slavetøsen Anne ... arhh .. det lyder da ikke så godt - gør det? *LOoOL*

Fra : Dan

Dato : 18-07-03 10:34

> Du tæller vist ikke så godt... hvis du springer fra 1 til 3 ... Just like
> that *Klips*

Som jeg nævnte, som arbejder jeg på nummer 2, så du kan altså kun blive
nummer 3

> Slavetøsen Anne ... arhh .. det lyder da ikke så godt - gør det? *LOoOL*

Ummm, det lyder godt, men ellers skal jeg nok finde på et andet "navn" til
dig *GF*

mvh.,
DAn

Fra : Anne

Dato : 18-07-03 10:54

"Som jeg nævnte, som arbejder jeg på nummer 2, så du kan altså kun blive
nummer 3 " .. hæ hæ

Ummm, det lyder godt, men ellers skal jeg nok finde på et andet "navn" til
> dig *GF*

Og det skulle være???? *LOOooOOL*

Fra : Dan

Dato : 18-07-03 11:11

> Og det skulle være???? *LOOooOOL*

Det finder jeg på, når det bliver aktuel

mvh.,
Dan

Fra : Anne

Dato : 18-07-03 18:47

NÅR...? Du er modig

Fra : Dan

Dato : 19-07-03 09:27

> NÅR...? Du er modig

Ja - er du? ))

mvh.,
Dan

Fra : Anne

Dato : 19-07-03 09:28

Damn jeg bliver udfordret ...
*LOoOL*

Fra : Henning

Dato : 19-07-03 04:06

> Jeg kan sende dem til dig Nusle *G*
> og Dan.... tak!!! Tror dog faktisk at jeg holder
> mig til ballgagen Mmm! NiCe!

Kryster!

MVH
Henning

Fra : Anne

Dato : 19-07-03 08:03

> Tror dog faktisk at jeg holder
> mig til ballgagen Mmm! NiCe!
>
> Kryster!
>
> MVH
> Henning

Aldrig!! Men det skal da også behage .... ik´? *G*

Fra : Henning

Dato : 19-07-03 08:34

Anne wrote:

> Aldrig!! Men det skal da også behage .... ik´? *G*

" Slå mig!" bad masochisten
"NEJ" svarede sadisten

Du skal kun behage MIG! *gs*
Alt det selvbehag må du se at komme af
med, hvis du ikke vil lære det på den
bløde måde ( A'la den Spanske ikvissitation,) må
der tages skrappere metoder i brug

MVH
Henning

Fra : Anne

Dato : 19-07-03 08:43

> [...]
> Alt det selvbehag må du se at komme af
> med, hvis du ikke vil lære det på den
> bløde måde ( A'la den Spanske ikvissitation,) må

Gnider lige øjnene og siger pænt godmorgen til dig Henning

Ha ha ha ha....

Fra : Dan

Dato : 18-07-03 08:48

> Hvad med os andre?

Jeg kan da godt sende dem til dig også, hvis det har interesse?

mvh.,
Dan

Fra : nusle

Dato : 18-07-03 13:00

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg kan da godt sende dem til dig også, hvis det har interesse?

Ja, tak.

mange hilsner
nusle

Fra : Dan