Anbefaling af kølemontør
Fra : CB

Dato : 17-07-03 11:35

Kan nogen anbefale en kølemontør til montering af en
varmepumpe/klimaanlæg? Gerne i Køge Bugt-området. Dem, jeg har snakket
med, er ikke interesserede i private kunder! Alternativt vil de kun
montere, hvis de også kan sælge: "den jeg har er ihvertfald ulovlig,
så det må vi ikke" har været en af undskyldningerne!!?!

mvh (med varme hilsener

CB

Fra : nsutts

Dato : 01-09-03 20:02

"CB" skrev d. 17-07-03 11:35 dette indlæg :
> [...]
> montere, hvis de også kan sælge: "den jeg har er ihvertfald ulovlig,
> så det må vi ikke" har været en af undskyldningerne!!?!

Du /i kan maile til mig med hvad type anlæg i har så vil jeg se om en af
mine kolegaer kan hjælpe:Bent

http://www.kandu.dk/

Fra : Handymann

Dato : 03-09-03 20:34

"CB", efterlyste 17-07-03 en kølemontør til installation af
varmepumpe/klimaanlæg!!.

>CB
Kan anbefale dig at søge kontakt med montøre inden for VVS, idet mange af
dem montere disse anlæg.
Kan i dit område henvise til Karise VVS. Ved at de har erfaring inden for
området. Jørgen