Word 97 opstartsproblemer
Fra : Mike Johnson

Dato : 17-07-03 10:02

Hej

Er der nogle som kan sige mig hvordan nedenstående kan løses :

Når Word 97 startes lukkes Word med det samme.

Jeg har også prøvet at fjerne normal.dot samt holdt shift-knappen nede med
Words startes, men med samme udslag.

Desuden har jeg prøvet at afinstallere Officepakken og slette evt. rester i
registreringsdb'en, men efter at have installeret pakken igen, opstår
problemet igen.

Er der nogen som har nogle ideer for hvordan denne fejl kan afhjælpes ?

TIA

MJ

Fra : pre

Dato : 17-07-03 13:31

Problemet er at MS ikke længere supporterer Word97, men et gæt kunne være at
parameteren /a kunne være en løsning. Hent KB artiklen 232605 hos MS.
Ignorer at der står Word2000 og prøv at starte Word med den parameter.
Kom igen så vi ved om det hjalp eller om vi skal finde på noget andet.
Undgå så vidt muligt at geninstallere.
pre

Fra : Mike Johnson

Dato : 18-07-03 07:27

Hej

Det ser ud til at have løst problemet, tak.

MJ