Pris forsikring?
Fra : Steen F.

Dato : 16-07-03 16:50

I hvilket prisområde ligger hhv. en ansvar og kasko forsikring til f.eks. en
Yamaha Jog eller tilsvarende?

Hilsen Steen
6000 Kolding

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-07-03 16:57

"Steen F." <steen.koldingNOSPAM@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> I hvilket prisområde ligger hhv. en ansvar og kasko forsikring til f.eks.
en
> Yamaha Jog eller tilsvarende?

Tryg Forsikring kan tilbyde dig følgende:

Ansvarsforsikring: 735 kr. årligt.

Ansvar, kasko og brandforsikring: 3445 kr. årligt.

Michael Jensen

Slet "fjerndette" ved henvendelse på e-mail

Fra : Steen F.

Dato : 16-07-03 22:13

Michael Jensen wrote:
> Tryg Forsikring kan tilbyde dig følgende:
> Ansvarsforsikring: 735 kr. årligt.
> Ansvar, kasko og brandforsikring: 3445 kr. årligt.

Jeg har uheldigvis ikke en kælder eller et aflåst skur jeg kan parkere den
i. Hvad vil selvrisikoen være ved kasko ved tyveri?

Hilsen Steen

Fra : Michael Jensen

Dato : 17-07-03 21:56

> Jeg har uheldigvis ikke en kælder eller et aflåst skur jeg kan parkere den
> i. Hvad vil selvrisikoen være ved kasko ved tyveri?

Der er en selvrisiko på 1000kr. Du skal dog være opmærksom på at din
forsikring bliver opsagt hvis dit køretøj bliver meldt stjålet og ej funder
indefor 4 uger. Tryg forsikring vil herefter udbetale erstatning og senere
udbetale nogle af de penge du har betalt for forsikringen. Dvs. bliver din
knallert stjålet næsten efter du har tegnet kasko forsikring, vil du få
næsten hele det beløb tilbage som forsikringen koster.

Fra : kion

Dato : 16-07-03 17:14

ansvar koster 632 ved min fors.
/kion

Fra : martinussen

Dato : 16-07-03 20:09

Jeg gi'r også ca. 600-650 for et år med ansvar ved TopDanmark..!

http://www.kandu.dk/

Fra : Tobias Klint

Dato : 17-07-03 23:39

hejsa