Tropheus
Fra : Tropheus

Dato : 16-07-03 15:41

er jeg den eneste i gruppen der har disse fisk !! ??

Fra : thomas schreiber

Dato : 16-07-03 16:46

"Tropheus" <rottweiler@hotmail.dk> wrote in message
> er jeg den eneste i gruppen der har disse fisk !! ??

Sikkert ikke, men du er den eneste hvis forældre har valgt at give deres
barn dette navn.

:oÞ

/thomas

Fra : KatjaStrofen

Dato : 16-07-03 16:52

"thomas schreiber" <blabla@blabla.com> skrev i en meddelelse
> Sikkert ikke, men du er den eneste hvis forældre har valgt at give deres
> barn dette navn.

LOL okay grineren :)

> :oÞ
>
> /thomas

Katja - som tror Thomas har ret i sin antagelse :)

Fra : Christian Hinløv

Dato : 16-07-03 17:03

"Tropheus" <rottweiler@hotmail.dk> wrote in message
> er jeg den eneste i gruppen der har disse fisk !! ??

nejnej, det er også der min fiskekærlighed er faldet.

--

Christian Hinløv
www.hinloev.dk

Fra : Pernille

Dato : 16-07-03 17:36

Tropheus er også nr 1 blandt fisk . Intet over,under el, ved siden af.
(har selv ca 120 af slagsen)

Bo

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 16-07-03 18:48

Måske... men jeg er godt på vej... mit 660'er skal være et Tropheus Duboisi
akvarie.

Kan jeg sætte nogle sneglehus ciclider (Lamprologus Multifasisatus) sammen
med? Evt også et par reganier?

Du må jo give lyd fra dig hvis du har nogle unger du vil af med? Jeg bor i
Aalborg.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 16-07-03 18:58

Jørgen Engbjerg wrote:
> [...]
> sammen med? Evt også et par reganier?
>
> Du må jo give lyd fra dig hvis du har nogle unger du vil af med? Jeg

Hvis du kan "nøjes" med Neolamprologus Similis så har Rene Krogh nogle til
salg
http://www.ikola.dk der er også andre fisk, han bor i Aalborg.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Thomas Madsen

Dato : 16-07-03 21:13

Tropheus skrev:

> er jeg den eneste i gruppen der har disse fisk !! ??

Nej.

Madsen.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-07-03 21:27

Tropheus wrote:
> er jeg den eneste i gruppen der har disse fisk !! ??

42.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 17-07-03 09:34

42 er det seje tal!

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 17-07-03 11:23

Jørgen Engbjerg wrote:
> 42 er det seje tal!

Det siger ihvertfald mindst lige så meget som det oprindelige spørgsmål
til hvilket man kun kan svare "ja", "nej", "det ved jeg ikke", "det tror
jeg" eller "42".

<KLIP>

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 19-07-03 17:07

42 er svaret på alt... de ved vi jo godt!

Fra : tarzan

Dato : 19-07-03 17:36

> 42 er svaret på alt... de ved vi jo godt!

EEH? :)

Henrik Rask Petersen
www.Baljen.dk - nyopstartet forum for akvaristen.

Fra : Martin Heller

Dato : 19-07-03 23:28

tarzan wrote in <bfbs1k$31a0$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>:

> EEH? :)

Douglas Adams: The Hitch Hikers Guide to the Galaxy

Fra : Pernille

Dato : 20-07-03 15:03

Er der ikke en af jer "smarte" der gider skrive hvad "42 er det seje tal "
betyder. Eller tage den slags andetsteds hen. Som i vel har bemærket er der
en del der syntes det er noget vrøvl.

VH Bo

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 20-07-03 17:39

Pernille wrote:
> Er der ikke en af jer "smarte" der gider skrive hvad "42 er det seje tal "
> betyder. Eller tage den slags andetsteds hen. Som i vel har bemærket er der
> en del der syntes det er noget vrøvl.

42 er et tal fra en bog af Douglas Adams ("The Hitchhikers Guide to the
Galaxy") og udpeges som svaret på alt. End of story.

Grunden til at jeg svarede sådan på det oprindelige indlæg var at jeg
betragter det som noget vrøvl, noget sjusk og grundlæggende spild af
alles tid.
Prøv lige at læse det igen: "er jeg den eneste i gruppen der har disse
fisk !! ??".

Det spørgsmål fører ingen vegne, har intet indhold og udviser i mine
øjne tegn på en frastødende ligegladhed.

Gå ind på en kaffefabrik og fyr denne her af: "Nå, så I laver kaffe
her?!" eller send et indlæg i en bilnyhedsgrupperne i stil med "Hva' så;
er der nogen af jer der har bil?". Hvad er det høfligste man kan svare
på dét? Måske noget i retning af "Ja." eller "Ja, hvad vil du vide?".

Dét humør var jeg bare ikke i den dag.

Du har måske en andet og bedre forslag til et svar på det oprindelige
indlæg?

Fra : Aardvark

Dato : 20-07-03 19:58

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> wrote in

> [...]
> vide?".
>
> Dét humør var jeg bare ikke i den dag.
>
> Du har måske en andet og bedre forslag til et svar på det oprindelige

Må lige påpege, at svaret 42, var helt passende

---> D.Adams fan...

/Aard