Supplerende:
Et kik på
www.slipstick.com kunne være et godt forslag. Siden er som
bekendt unik med det enorme udvalg af Outlook-stof, programmer, tilføjelser
og artikler. Går man i dybden dukker der utroligt mange ting/tips frem.
Udover dette klip:
----------------------------------------------------------------------
If you have multiple accounts, the biggest headache may be distinguishing
which messages came from which account. One method is to create a By Account
view that shows all the incoming messages in the Inbox, but grouped by
account. Follow these steps:
1.. Choose View | Current View | Define Views.
2.. Click New.
3.. On the Create a New View dialog, name the view "By Email Account,"
select Table as the type, then click OK.
4.. On the View Summary dialog, click Group By.
5.. On the Group By dialog, at the bottom left under Select available
fields from, choose All Mail Fields.
6.. At the top under Group items by, choose E-mail Account.
7.. Click OK twice, then Apply View.
If you've already downloaded some messages from your accounts, you should
now see a group in the Inbox for each account, with all the messages for
each account in the correct group.
----------------------------------------------------------------------
fandt jeg et "White Paper" med titlen
How to Change the Microsoft Exchange Server 5.5 Service Account (32 sider)
og det hentede jeg hjem om nogen skulle ønske en kopi.
--
mvh
pre
"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in message
news:3f166041$0$24696$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Outlook er under en stadig ændringsproces og det påstås at den seneste er
> "Hans-Henrik Andersen" <h-h.andersen@runtime.dk> wrote in message
> news:3f164b80$0$97237$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >
> > Allerførst, jeg glemte at skrive, at jeg bruger Office XP, Windows XP og
> en
> > Microsoft Exchange server som jeg har meget lidt adgang til (står på
vores
> > hovedkontor i Canada...)
> >
> > Jeg tror problemet er, at selvom jeg siger From: Support istedet for mig
> > selv, så er det stadig mig der sender mailen 'on behalf of Support'.
> >
> > Det undre mig bare, at andre ikke har samme problem, men måske er det
helt
> > forkert sat op.
> >
> > Jeg har min egen postkasse og så har jeg tilføjet en mailbox ('Support')
> som
> > i folderne ligger nedenunder. Andre har også adgang til den postkasse,
så
> > hvis vi skal holde styr på en brevveksling mellem os og en kunde er det
> > vigtigt, at besvarelser gemmes centralt.
> >
> > Jeg tænkte iøvrigt, at det måske kunne løses med et script eller lign.
men
> > jeg ved ikke rigtig hvordan.
> >
> > M.v.h.
> >
> > Hans-Henrik
> >
> >
>
>