Mexico, Huledykning...erfaringer???
Fra : kasper elsborg

Dato : 16-07-03 09:18

Hej NG.
Jeg har planer om at tage en tur til Mexico i december. Turen skulle gerne
ende ud med huledykning+ uddanndelse deri. Derfor ville jeg gerne høre, om
der skulle være nogen, der har erfaringer med noget lignede??
Jeg tænker på: dykkercenter/uddannelse..overnatning, flybilletter osv...
jeg har kigget på Atlantis Rejser,og synes de er lige en tand for dyre på
dette område. Mine erfaringer siger nemlig at hvis man gider gøre/planlægge
lidt selv er det oftest billigst..

Alle råd er velkommne...

\Kasper

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-07-03 09:51

kasper elsborg wrote:
> Jeg tænker på: dykkercenter/uddannelse..overnatning, flybilletter
> osv...
>
> Alle råd er velkommne...

Jeg har fundet det her, de kan måske hjælpe dig med at planlægge det, de ved
sikkert hvor det er billigt at bo og alt det..

http://www.dir-mexico.com/

Københavns Sportsdykkerklub - Http://www.KoebenhavnsSportsdykkerklub.dk

Fra : Olaf Trygve Berglihn

Dato : 16-07-03 09:56

* kasper elsborg <kasper.elsborg@mail.dk>
> [...]
> ende ud med huledykning+ uddanndelse deri. Derfor ville jeg gerne høre, om
> der skulle være nogen, der har erfaringer med noget lignede??

Min kompis driver et senter i Tulum. Ikke et DIR-senter med GUE-kurser,
men har god service, erfarne dykkere og mye utforskningsaktivitet. Se:

   http://www.cenotedive.com/no

--
Olaf Trygve Berglihn