Bær og frugter søges
Fra : Lotte

Dato : 15-07-03 18:31

Hej alle.

Er der mon nogle som skulle ha store frugtbuske eller frugttræer hvor i ikke
selv kan nå og spise det hele inden det rådner fra jer? Jeg vil prøve at
lave vin, så derfor vil jeg gerne komme og plukke frugt eller bær. Jeg bor i
Hvidovre, så det skulle gerne være et sted der omkring.

Hilsen Lotte

Fra : Mari

Dato : 17-07-03 18:32

"Lotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bor i
> Hvidovre, så det skulle gerne være et sted der omkring.

Knapt modne hyben er velegnede til at lave hedvin af.

Stort artbejde med at fjerne kernerne....... men sliddet værd.

/Mari

Fra : Lotte

Dato : 21-07-03 11:41

Tak for ideén.