maximizing...
Fra : Flemming Hansen

Dato : 15-07-03 00:14

jeg har inkluderet noget java script kode i <head> til at maksimere vinduet.
Det virkede et par gange i begyndelsen, men den virker ikke nu. Har nogen
bud på det? Koden er:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Frameset//EN">

<head>
<title>$title</title>
<SCRIPT language=JavaScript>
<!--

window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);
window.moveTo(0,0);

function DoLogout() {

window.open('?action=logout&n=$chat_username&ID=$ID','','width=430,height=12
0');
}

//-->
</SCRIPT>
</head>

og så kommer der noget frame.. Så vidt jeg husker har jeg ikke lavet om på
koden, men ligepludselig holdt den op med at virke...