java ssh tingest
Fra : Michael Andreasen

Dato : 14-07-03 15:43

Nogen der kender et eller andet smart system, java eller lignende, som jeg
kan smide på en webside og så få ssh adgang til en maskine

Skal bruges når jeg skal en lille tur sydpå, og jo ikke kan garantere at den
lokale inet cafe vil lade mig downloade putty eller lignende..

kort sagt.. hvad vil i anbefale?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 14-07-03 15:50

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message
> [...]
den
> lokale inet cafe vil lade mig downloade putty eller lignende..

Kan du eventuelt bruge :

http://javassh.org/

Jeg har ikke selv prøvet det, men linket har jeg haft liggende i nogen tid,
da jeg selv har haft samme problem - den gang fik jeg ikke lavet mere ved
det.

Jørn

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 14-07-03 15:52

Michael Andreasen wrote:
> [...]
>
> Skal bruges når jeg skal en lille tur sydpå, og jo ikke kan garantere
> at den lokale inet cafe vil lade mig downloade putty eller lignende..

Jeg bruger: MindTerm, den er jeg meget glad for..

http://www.appgate.com/mindterm

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 14-07-03 20:09

Michael Andreasen wrote:
> [...]
>
> Skal bruges når jeg skal en lille tur sydpå, og jo ikke kan garantere at den
> lokale inet cafe vil lade mig downloade putty eller lignende..

Så vidt jeg husker har Webmin sådan en i et af modulerne.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>