benders tagsten
Fra : jackoo

Dato : 14-07-03 15:38

Hej
er der nogen som har kendskab til nogen bygge markede som sælger benders
tagsten eller til svarende billigt ??

Rene

Fra : H. Johansen

Dato : 14-07-03 16:21

"jackoo" <jackooboom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> er der nogen som har kendskab til nogen bygge markede som sælger benders
> tagsten eller til svarende billigt ??

Skynd sig ned på den nærmeste trælast, de har sikkert et godt tilbud........

Fra : jackoo

Dato : 14-07-03 18:04

Nu er det sådan at når man bor et sted som lolland er der ikke den store
udbyd ,altså kan byggemarkeder enten levere det samme produkt enten fra
sjællland eller jylland billigere end du kan købe det her.

Der er mange som kører efter det gamle motto "den sidste idiot er ikke født
endnu" , dit byggemarked kører åbentbart efter dette motto kan jeg forstå på
dit indslag.

Har du ikke en konkret løsning hvorfor skriver du så ,for at gøre dig
bemærket.

intet svar er bedre end et hvor du kun kan bruge papiret når du har været på
lokum.

Rene

Fra : H. Johansen

Dato : 14-07-03 20:06

> Har du ikke en konkret løsning hvorfor skriver du så ,for at gøre dig
> bemærket.
>
> intet svar er bedre end et hvor du kun kan bruge papiret når du har været

> lokum.

Tak skæbne, hårde ord.

Nu ligger landet sådan at benders er et af de billigste tagmaterialer (om
ikke det billigste) der
er på det danske marked. Normale koster de 50,- pr. m2 Ind imellem kan de
findes til
kr. 40,- med så er det "mulligvis" en gammel farve, d.v.s. at overfladen er
anderledes end
"nye friske sten".

MEN du satrtede med at spørge:

Hej
er der nogen som har kendskab til nogen bygge markede som sælger benders
tagsten eller til svarende billigt ??

Rene

Og JA det gør bl.a. trælaster, og der findes også billige trælaster på
lolland.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 14-07-03 20:40

On Mon, 14 Jul 2003 16:37:53 +0200, "jackoo" <jackooboom@hotmail.com>
wrote:

>Hej
>er der nogen som har kendskab til nogen bygge markede som sælger benders
>tagsten eller til svarende billigt ??
>
>Rene

Jeg har (næsten) ligw købt B&C hos Grønvold & Schou i Slagelse
www.gogs.dk til 54,- pr. m2.
Hos bl.a. Lavpristræ www.lavpristrae.dk i Næstved har de Benders til
45,- pr. m2. Det var i hvertfald prisen for et halvt år siden.
Odense Lavpris Tømmerhandel www.olt.dk har Mjöbäck også til 45,- pr.
m2.

Jeg fik mine B&C leveret direkte fra fabrikken, det var med i prisen,
så i princippet behøver du vel ikke købe dem lokalt.
Min byggepusher havde i hvert fald ikke meget arbejde med den handel.
Men omsætningen fik han da.

Held og lykke

/Henrik

Fra : jackoo