Skærme
Fijala 3554
skærm + usb kabel
Fra : Gismo

Dato : 14-07-03 15:34

Har fået ny skærm, Samsung SyncMaster 959NF. Der er et normalt skærmkabel og
et usb kabel med. Hvad kan det bruges til ?

Gismo

(ved godt det står i manualen, men den kan jeg ikke finde)

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 14-07-03 17:11

Gismo wrote:
> Har fået ny skærm, Samsung SyncMaster 959NF. Der er et normalt
> skærmkabel og et usb kabel med. Hvad kan det bruges til ?
>
> Gismo
>
> (ved godt det står i manualen, men den kan jeg ikke finde)

Det kan jeg
http://www.samsung.com/Products/Monitor/Support/Download/manual/manual_959NF
_0000003422_1.htm

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-07-03 17:47

On Mon, 14 Jul 2003 16:34:20 +0200, Gismo wrote:

> Har fået ny skærm, Samsung SyncMaster 959NF. Der er et normalt skærmkabel og
> et usb kabel med. Hvad kan det bruges til ?
>
> Gismo
>
> (ved godt det står i manualen, men den kan jeg ikke finde)

Hvis du har smidt din CD med manualen og MOUSCREEN <-- (hint hint) væk, så
har du slet ikke brug for at vide det

--
Lars

Fra : Gismo

Dato : 14-07-03 18:07

"Lars Jørgensen" <not@real.one> skrev i en meddelelse

> Hvis du har smidt din CD med manualen og MOUSCREEN <-- (hint hint) væk, så
> har du slet ikke brug for at vide det

Har stadig cd'en

Har bladret manualen fra deres HP igennem (hurtigt). Fandt ikke noget vedr
hvad det kabel er godt for.

Gismo

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-07-03 18:19

On Mon, 14 Jul 2003 19:07:02 +0200, Gismo wrote:

> Har stadig cd'en
>
> Har bladret manualen fra deres HP igennem (hurtigt). Fandt ikke noget vedr
> hvad det kabel er godt for.

Århh.. kom nu. Så godt gemt var det vel ikke

Det er til MouScreen (som du nok ikke har installeret). Det er et
alternetiv til OSD menuen på skærmen. Vha. MouScreen kan du justere
skærmindstillingerne med dette Windows program.

For at MouScreen kan "snakke" med skærmen er USB kabelet nødvendig.

--
Lars

Fra : Gismo

Dato : 14-07-03 18:41

> Århh.. kom nu. Så godt gemt var det vel ikke

Cden ved jeg stadig hvor er, manuaelen ... hmm .. ingen ide om hvor den er
blevet af ...

> [...]
> skærmindstillingerne med dette Windows program.
>
> For at MouScreen kan "snakke" med skærmen er USB kabelet nødvendig.

Takker, har leget lidt med det nu .... Fandens svært at få skærmen ins
rigtigt

Gismo