Hjælp til manglende program
Fra : Karsten

Dato : 01-04-01 16:35

Jeg mangler en lille program til warp 3, okay jeg har haft den, men er
kommet til at slette den ved et uheld, så jeg håber at der er en her i ng´en
som kender den, og vil hjælpe mig med en links.

Programmet er en afløsning for "ikonbåndet" i warp 3, og den ligner meget
den startbjælke som der er standart i Warp 4

--
---------
Karsten Strøm

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-04-01 16:07

"Karsten" <kfcdk@hotmail.com> wrote in message
> kommet til at slette den ved et uheld, så jeg håber at der er en her
i ng´en
> som kender den, og vil hjælpe mig med en links.

Den glæder jeg mig til, dukker op...

> Programmet er en afløsning for "ikonbåndet" i warp 3, og den ligner
meget
> den startbjælke som der er standart i Warp 4

Det er Lotus Smartcenter... Jeg mangler den selv noget så
forfærdeligt...

--

Men venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 03-04-01 00:03

On Mon, 2 Apr 2001 15:07:28, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Det er Lotus Smartcenter... Jeg mangler den selv noget så
>forfærdeligt...

Har I prøvet XCenter fra XWorkplace? Den er langt mere konfigurerbar end
Smart-/WarpCenter og er baseret på plug-ins, så der kommer utvivlsomt en
række udvidelser til den (der er allerede nogle få stykker) - ikke
mindst fordi det er en del af XWorkplace-projektet.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Knud

Dato : 02-04-01 20:50

Jeg har et der hedder Taskbox og findes på Hobbes.

Knud

Fra : Bent Nielsen

Dato : 03-04-01 20:43

Knud skrev:

> Jeg har et der hedder Taskbox og findes på Hobbes.

Ja den har jeg også haft, men den har det med at få systemet til at
hænge efter nogen tid.

Jeg kan huske at da den kom frem i den 1 eller 2 udgave. DA skrev jeg
lidt samme ned ham det lavede dem. da den manglede nogle ting som var i
taskbar.
Dem til føjede han så, men ikke som jeg kunne tænke mig dem, men de er
med.

BN

Fra : Knud

Dato : 04-04-01 20:09

Her virker den fint ver. 3.22
Det kan til gengæld se ud som den er skyldig til tider hvis et andet
prg. hænger PM'en, Taskbox meldes nemlig som den skyldige uvist af
hvilken årsag.

Knud