Kolesterol
Fra : ingste

Dato : 14-07-03 08:39

Jeg har faet konstateret forhojet kolesterol.

Har I et godt rad.

Mvh

Ingste@mail.dk

Fra : bauchmann

Dato : 14-07-03 08:47

"ingste" skrev d. 14-07-03 08:39 dette indlæg :
> Jeg har faet konstateret forhojet kolesterol.
>
> Har I et godt rad.
>
> Mvh
>
> Ingste@mail.dk
> Hej.
Du skriver ikke hvor meget det er forhøjet. Tal med din læge, om det er
så meget du skal have medicin. Ellers kontakt en alternativ behandler,
eller gå til Matas og forhør om kosttilskud. Den sidste ting er, lev
sundt og grønt.

m.v.h.
Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 19-07-03 20:59

"ingste" <ingste@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har faet konstateret forhojet kolesterol.
>
> Har I et godt rad.

En lidt upåagtet. men meget spændende måde, at reducere koloesterol på er
Chitosan. Chitosanen menes at reducere mængden af den dårlige kolesterol LDL
og forøge blodets indhold af den gode kolesterol HDL. Chitosan kaldes også
"fedtmagneten", så den bruges ofte som et sundt alternativt til slankekure,
hvor man ved at spise Chitosan binder noget af mandens fedt således at det
ikke optages i organismen. PharmaNord har et produkt kaldet "Slank-O-Fort"
baseret på Chitosan, og vi har et tilsvarende kaldet "Chitosan slank". Der
findes givetvist også andre produkter på markedet baseret på Chitosan
(naturprodukt udvundet af rejeskaller).
--

Venlig hilsen
Mogens

www.urtemedicin.com
Glucosamin, MSM og Chondroitin, samt et bredt udvalg af urtemediciner.
Farmaceutiske kvalitetsprodukter til Danmarks laveste priser.

Fra : kim rasmussen

Dato : 30-07-03 12:49

Hej
Jeg lider selv af forhøjet kolesterol :

Undgå animalsk fedt
Mejeri produkter især ost
Mere motion
spis mere Hvidløg ,chili,olivenolie og fisk
Spis grønt og groft
Drik gerne 1-2 glas rødvin om dagen

Mvh
Kim Rasmussen

Fra : S. Lange Bøsse

Dato : 06-08-03 20:40

"ingste" <ingste@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har faet konstateret forhojet kolesterol.
>
> Har I et godt rad.
>
> Mvh
>
> Ingste@mail.dk

Du fik vel nogle gode råd da du fik resultatet af din læge?