Kan i anbefale ?
Fra : René Hansen

Dato : 13-07-03 21:54

Hej forældre

Jeg søger forældre der har handlet autosæde i tyskland med gode erfaring.
Jeg har allerede fundet et par steder og prisen er det halve sammenlignet
med herhjemme.

Jeg ville dog hører jer om i kan anbefale et godt sted eller måske fraråde
mig en sådan handel ?

Mvh René Hansen

Fra : Søren B Rasmussen

Dato : 13-07-03 23:28

Hej Rene..

Jeg har ikke selv købt vores autostol i Tyskland, men kan ikke se
at der skulle være noget i vejen for dette. Måske kan du finde mærkerne
på internettet og se om de er i orden.
Ofte kan man købe ting i Tyskland til meget billigere kroner i det
samme mærke....

Pøj pøj....

Hilsner fra Bianca

Fra : Anja

Dato : 14-07-03 21:39

Hej Rene

Vi har købt vores autostole i Tyskland - men det var min svigerfar der
igennem en indkøbforening via han arbejde købte dem. Men det var Rømer king
til 600.- kr stk. så det må kunne gøre andre steder også.
Anja

--
Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...

Fra : Nyberg

Dato : 15-07-03 12:19

Halløj

Som bosat dansker i Tyskland vil jeg også anbefale at du køber dine
autostole her da der virkelig er penge og spare bla. på Maxi Cosi og
Concorde - sidst nævnte har vi lige købt til vores søn (autosæde med
rygstøtte) til ca. 1000 dkkr i hvidt læder denne skulle efter sigende koste
omkring 1500 kr i Dk. du kan evt kigge forbi denne hjemme side
www.baby-walz.de , de har lidt på deres side om Autostole!

Mvh
Malene

René Hansen <_lukather@get2net.dk> skrev i en