Adgangskode
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 13-07-03 18:51

Hej
Jeg har pludselig fået forbud mod at se C drevet i min anden computer det er
win ME den jeg søger fra er XP pro. det er når jeg går i netværk og vil se
noget på C drevet, de andre drev er der ingen problemer med. Jeg mener ikke
at have lavet en adgangskode, men den kræver en. Kan den findes, eller hvor
meget skal slettes for at blive det kvit.
Gunnar

Fra : Thomas Demant

Dato : 14-07-03 19:20

> Jeg mener ikke at have lavet en adgangskode, men den kræver en. Kan den
findes, eller hvor
> meget skal slettes for at blive det kvit.
På ME maskinen: Du åbner "Denne computer", højreklikker på Drev C, vælger
"Deling", og så kontrolere du at der er adgang på skrivebeskyttet eller
fuldt niveau (alt efter hvilket valg der er passende i dit tilfælde) og så
fjerne du en evt. adgangskode der står i boksene længere nede.
Det skulle være nok til at fjerne koden.

--
Thomas