Linieafstand
Fra : Frank Madsen

Dato : 01-04-01 16:07

Hej dig,

Hvordan laver man linieafstand med css ??

Hilsen Frank

NB! Fang mig gerne på icq#106974439

Fra : Nils Lastein

Dato : 01-04-01 18:01

"Frank Madsen" <anakin@anakin.dk> wrote in message
> Hej dig,
>
> Hvordan laver man linieafstand med css ??
>
> Hilsen Frank
>
> NB! Fang mig gerne på icq#106974439

line-height: 150%;

Nils

--
netikette & citatteknik: http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-04-01 17:58

Sun, 1 Apr 2001 17:06:53 +0200, skrev "Frank Madsen"
<anakin@anakin.dk>:

> Hvordan laver man linieafstand med css ??

p {line-height: 25px}

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Frank Madsen

Dato : 02-04-01 18:35

Takker for koden, den virker fint, men nu er jeg stødt ind i et andet
prblem, ellere rettere, jeg kan ikke få koden til at virke på HELE siden ?!?

Siden jeg hentyder til er på www.anakin.dk under rejsebeskrivelser, 24 dage
i canada, side 2

Jeg har mange problemer med mine sider, så hvis nogen vil træde frem på icq,
og yde mig lidt lærdom, vil jeg blive en glad lille dreng