Gratis-unlock igen igen
Fra : Lomito

Dato : 12-07-03 18:07

Har en 3510i'er, og har fået koden fra gratisunlock,
men er i tvivl om hvor den bruges.

Citat begyndt:

Forklaring omkring hvordan man indtaster oplåsningskoden.
P: tryk på "*" knappen 3 gange
w: tryk på "*" knappen 4 gange
+: tryk på "*" knappen 2 gange

KODE1 = #pw+xxxxxxxxxxxxxxx+1#

KODE7 = #pw+xxxxxxxxxxxxxxx+7#

Citat slut.

vil det sige at jeg skal taste en gang på firkanten og 9 gange på
stjerne også koden, stjerne 2 gange også et'tallet eller???

lomito

Fra : ***Runman.dk***

Dato : 12-07-03 18:31

Nej du skal ikke bare trykker 9 gange på "*" tasten !
først 3 gange (til der kommer så et P) så en lille pause , så 4 gange
(til der kommer et W) så 2 gange (til der kommer et +) så koden
efter fulgt af +1 eller +7

***RUNMAN***

Fra : Fedt Mule

Dato : 12-07-03 18:37

On Sat, 12 Jul 2003 19:06:36 +0200, "Lomito" <lomito@FJERNESsol.dk>
wrote:

> [...]
>
>vil det sige at jeg skal taste en gang på firkanten og 9 gange på
>stjerne også koden, stjerne 2 gange også et'tallet eller???

Ja i princippet. Du skal bare lige holde 2 sek "pause" imellem # p w
og +, ellers går det helt galt. Det er faktisk ikke så svært, har lige
låst 2 op. Du bruger bare kode 1...den virkede på begge mine
telefoner. Skriv igen hvis du er mere i tvivl. Går det i lort ved de
første forsøg, så skriv til mig, for efter 5 (tror jeg det er) forsøg,
så låser telefonen HELT! Så hold pause imellem, men ikke for lange
pauser. Lad mig høre hvordan det går dig

Pernille.

Fra : Dytte

Dato : 12-07-03 18:49

det er ikke altid at kode 1 virker... hvis telefonen ikke er låst op efter
du har tastet kode 1 så brug kode nr 7..

Dytte's Unlock
Unlock@Dytteleif.dk

Fra : Lomito

Dato : 14-07-03 15:32